maandag 31 maart 2014

FOTODAGBOEK | MAART




Het is de laatste dag van de maand, dus dat betekent weer een nieuwe instadiary van dit keer de maand maart. 
Het was alweer een drukke maand, de allerlaatste toetsweek stond weer voor de deur en dat leverde een hoop stress op. Ook moest ik deze maand de belangrijkste presentatie voor mijn schoolcarrière houden. Ik deed het samen met een vriendin over de Franse Revolutie in jurken die mijn zus voor ons had gemaakt. Zo mooi zijn ze! Naast dat ik het dus druk op school had, heb ik toch nog wel een paar leuke dingen gedaan. Zo heb ik eindelijk weer eens afgesproken met mijn beste vriendin in Almere, ben ik naar de film Vampire Academy geweest (echt een aanrader!), heb ik wat spulletjes voor het promfeest weten te scoren en heb ik nog veel andere leuke dingen gekocht. Maart was dus een leuke maand, maar ook behoorlijk stressvol...

show van Viktor en Rolf voorjaar/zomer 2014 | fotoshoot met mn zus | mijn favorieten van de outfit
presentatie op school in mooie jurken | in love met mijn nieuwe jasje | selfie time omdat het mooi weer is!
pakketje van ZARA binnengekomen ;) | zo blij met mijn nieuwe tas | lachen ondanks dat het toetsweek is 
de tartan print, love it! | korte break tijdens het leren | zo blij met mijn nieuwe broek en loafers!



X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten