maandag 14 april 2014

WISHLIST | ZOMERSCHOENEN VAN DE ZARA EN H&M


Het is weer eens prachtig weer en daardoor krijg ik steeds meer zin om alvast zomerspullen te kopen. Ik heb ondertussen al best wel veel rokjes gekocht voor in de zomer, maar nog geen zomerschoenen. Toch heb ik wel een heleboel leuke gezien. Vooral bij de H&M en bij de ZARA vind ik de schoenencollectie geweldig. In de zomer ben ik van plan veel sandaaltjes en espadrilles te dragen, het zijn zulke leuke schoenen! Heel simpele schoenen dus, maar zo leuk! 
De schoenen die op mijn wishlist staan zijn allemaal best wel basic, zodat het bij elke outfit wel past. Ze zijn stoer, maar toch meisjesachtig. Perfect voor mij dus. Mijn twee ultieme favorieten zijn de espadrille van rechtsboven en de zwarte leren sandalen van linksonder. Zo mooi! 


Sandaal met steentjes ZARA | €39,95
Leren sandaal ZARA | €25,95
Leren sandalen H&M | €24,95 

Raffia espadrille ZARA | €29,95
Espadrilles H&M | €19,95
Slip-ons met dessin H&M | €34,95



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten