woensdag 5 maart 2014

VIKTOR&ROLF NAJAAR EN WINTER COLLECTIE 2014





Zoals jullie al wisten zijn mijn favoriete ontwerpers Viktor & Rolf. Ik heb ze een paar jaar geleden zelf mogen ontmoeten en ik zal die dag nooit meer vergeten. Ik vind hun stijl echt geweldig en heel bijzonder. Mijn droom is ook om naar hun winkel in Parijs te gaan om de prachtige collecties in het echt te zien (als ik wel wordt binnen gelaten). Maar voor nu moet ik het doen met het internet en Instagram om op de hoogte te blijven. Tijdens Paris Fashion Week mochten Viktor & Rolf ook een show geven, dus nam ik een kijkje op hun site voor de collectie van najaar en winter 2014.

De collectie vind ik echt super gaaf! De kleuren zijn heel neutraal. Ze hebben vooral gekozen voor grijs, maar ook bij een paar outfits voor pastelblauw, peachy en zwart.  Heel mooie kleurcombinaties, maar ook hebben ze mooie materialen gebruikt. Omdat dit het najaar en de winter collectie is, hebben ze wol en andere dikke stoffen zoals vilt en haartjes. 
Ik ben in ieder geval nog steeds fan van ze :) 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten