maandag 3 maart 2014

OUTFIT | I SAT BY THE OCEAN





Het is winter, maar daar is voor het eerst niks van te merken in ons koude kikkerlandje. De zon schijnt heerlijk, alleen de wind is een nadeel. Toch hoef ik mij niet heel warm te kleden en kan ik dus gewoon leuke blousejes aantrekken :) Het was vandaag weer zo'n mooie dag, dus ging mijn zus mij fotograferen een stukje verderop bij ons huis vandaan.


Ik droeg vandaag dus een nieuw blouseje die ik laatst bij de H&M gekocht heb, samen met mijn boyfriend broek, een statement ketting, All Stars en een klein tasje. Dit tasje wilde ik al heel lang hebben en toen hij laatst voor maar tien euro was, kon ik hem niet meer laten liggen! 

BLOUSE H&M | BROEK JEANS CENTRE; LTB | KETTING PRIMARK | TASJE H&M | SCHOENEN CONVERSE |
RIEM H&M 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten