vrijdag 14 maart 2014

TRENDING | SLIP-ONES





Slip-ones zie ik steeds vaker terug komen bij bloggers en op het internet. Ik vind deze schoenen echt helemaal geweldig en ze staan ook zeker bovenaan mijn wishlist! Ik zoek dus het perfecte paar, maar dat is nog best lastig. Niet in veel winkels zijn ze namelijk al te koop... Ik ging dus even op onderzoek uit en kwam een aantal heel leuke tegen en werd geïnspireerd door een paar bloggers die deze schoenen droegen. Deze post is dus een beetje voor inspiratie. 

Ik kijk steeds vaker naar blogger foto's en zo vind ik altijd wel een paar kledingstukken of accessoires waar ik verliefd op wordt. Dit keer waren het dus de slip-ones, eenvoudige maar super leuke schoenen. Hier heb ik een paar blogger foto's bij elkaar gevonden waarvan ik de schoenen het leukst gecombineerd vind. 

casual in a leather jacket and slip-ons

skinnies + slip ons.

slip-on sneakers - stellawantstodie







Nadat ik veel inspiratie had opgedaan, ging ik op polyvore kijken voor waar ze allemaal te koop zijn. Ik vond een paar leuke exemplaren, al zijn de meeste wel aan de dure kant. Ik heb mijn perfecte paar dus nog steeds niet gevonden, helaas. Maar ik geef de hoop niet op, hoor! 


De schoenen van links naar rechts:
HERE | HERE | HERE
HERE | HERE | HERE
HERE | HERE | HERE
HERE | HERE | HERE

X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten