woensdag 12 maart 2014

INSPIRATIE | SPRING FEELINGS

lovely




Ik zit al een tijdje op Pinterest, maar ik heb er al heel lang niet meer opgezeten. Totdat ik mij verveelde op school, dus ging ik even outfits zoeken. Ik kwam op heel leuke plaatjes uit en het leek mij wel leuk om mijn inspiratie van Pinterest met jullie te delen! Dit is dan de eerste post over mode, maar ik ga dan ook posts plaatsen over bijvoorbeeld interieur. Eens in de zoveel tijd zal ik dan zo'n post plaatsen. Kijk snel verder voor de eerste foto's!

Deze foto's doen mij erg aan de lente en de zomer denken. Allemaal leuke rokjes, jurkjes, blousejes, zonnebrillen etc. Heer-lijk! Het is sinds een tijdje mooi weer hier in Nederland, dus ik hoop dat het weer zo mooi blijft en ik er zo ook over een tijdje bij kan lopen. Helaas is de weersvoorspelling van volgende week niet al te best, misschien valt er uiteindelijk toch nog sneeuw...

Iceberg Fall 2014

graphic, black & cobalt

How to Wear Boots with Dress #streetstyle #casual #chic

Blue and black street style

Love how simple and beautiful those sandals are...they make the look

street style by gastro chic.

spring!

Green Coat, London | Street Fashion | Street Peeper | Global Street Fashion and Street Style

winter style

X ANOUK.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten