zaterdag 15 maart 2014

IK GA NAAR PINKPOP OP 9 JUNI!





Yes! Ik heb kaarten weten te scoren voor het festival Pinkpop samen met mijn zus! Ik wilde er al heel lang naar toe, maar ik mocht er nooit naartoe of niemand wilde met mij mee. Vorig jaar ben ik al naar Lowlands geweest, dus nu was Pinkpop aan de beurt! Helaas heb ik geen weekendkaarten kunnen krijgen Ik was namelijk al om kwart voor tien ingelogd en in de wachtrij (om tien uur begon het), maar vijf minuten van tevoren viel de computer uit door een update waardoor ik weer achteraan de wachtrij kwam. Balen! Ik had er nog steeds goede hoop in, maar toen we na een uur door de wachtrij waren, bleek dat de weekendkaarten al waren uitverkocht. Mijn zus en ik baalden echt enorm en besloten om dan maar een dagticket te kopen. Beter iets dan niets toch?! Op maandag komen wel leuke artiesten, namelijk Metallica, Avenged Sevenfold, Stromea, Jake Bugg, Kodaline, Mastodon en nog wat andere artiesten die ik niet ken. Een paar goede artiesten mis ik dan wel, zoals mijn favoriet Artic Monkeys. Mijn zus en ik zijn nu nog opzoek voor andere festivals waar we dan ook naartoe gaan. Hopelijk lukt dit dan wel!
Heel stom is het dus afgelopen, maar ik heb er nog steeds wel hartstikke veel zin in!


METALLICA
KODALINE

X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten