vrijdag 28 februari 2014

FOTODAGBOEK | FEBRUARI





Deze maand was al met al geweldig én erg zwaar. Aan het begin van de maand had ik mijn toelatingsdag op Artez en twee weken daarna kreeg ik het antwoord dat ik was toegelaten! Mijn maand kon dus niet meer stuk :) Voor de rest heb ik het ook erg zwaar gehad met school, zo moest ik hard werken om mijn profielwerkstuk af te krijgen (dat is een werkstuk die bij je profiel hoort) en had ik erg veel huiswerk en toetsen zoals gewoonlijk :(
Maar goed, gelukkig was het deze week vakantie, dus heb ik eventjes rust kunnen hebben, leuke dingen kunnen doen en héél veel kunnen werken! Zo ben ik weer eens de stad in gegaan, ben ik naar een indoor skihal geweest met mijn zus en ben ik met mijn moeder gezellig een dagje weggeweest. 

Op zondagmiddag kreeg ik de brief binnen van Artez. Mijn hart ging sneller kloppen en ik durfde in eerste instantie de brief niet open te maken. Na lang er naar gestaard te hebben, heb ik hem toch maar opengemaakt. In de brief stond niet met grote letter JE BENT TOEGELATEN! maar heel subtiel 'positief' en 'toelaatbaar'. Ik twijfelde dus eerst of ik wel was toegelaten, maar gelukkig las ik het goed! Zo blij en vooral opgelucht dat ik ben toegelaten. Een hele last valt nu van mijn schouders af :)


Dit is mijn lamp die ik voor mijn toelatingsdag moest maken. Alles over mijn lamp en die dag zelf kon je al eerder lezen in deze post op mijn blog.


Zo blij was ik met mijn nieuwe vest die ik bij toeval bij de HEMA zag! Ik zocht er al heel lang naar en was daarom extra blij toen ik hem zag hangen. Tijd dus voor een outfit shoot ;)


Op maandagavond gingen mijn zus en ik naar een indoor skihal. Van kleins af aan gingen wij elk jaar op wintersport, maar sinds een paar jaar jammer genoeg niet meer :( Ik ging op internet kijken naar aanbiedingen voor indoor skiën en zo gingen we voor vijftien euro skiën! Echt heel goedkoop! We hebben een heel leuke avond gehad en het voelde weer heerlijk om te skiën :) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten