zaterdag 8 februari 2014

NEW IN | STOERE BOOTS





Yeah! De chelsea boots stonden al een heel lange tijd op mijn verlanglijstje en een paar dagen geleden zijn ze dan eindelijk aangekomen! Ik heb ze al een maand geleden besteld bij de H&M, maar omdat ze zo populair waren, duurde het heel lang voordat ze afgeleverd werden. Maar gelukkig heb ik ze nu en ze zijn echt heel mooi in het echt. Ik ben er echt verliefd op en ik ga ze zeker met plezier dragen :)

Dit zijn ze dan, mijn nieuwe boots. Ik heb voor de kleur zwart gekozen, omdat dat super makkelijk te combineren is en ik ze er zo heel casual uit vind zien. Ik zat eerst te twijfelen over het lusje aan de voorkant, maar eigenlijk vind ik dit niet meer zo erg. Ik vind het juist leuk, omdat de meeste boots dat niet hebben. 
Ik ben in ieder geval heel blij en jullie zullen ze vast wel vaker terug zien in een outfit post! Wat vinden jullie ervan? 



X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten