maandag 6 januari 2014

OUTFIT | GROF GEBREID VEST






Een paar weken geleden zag ik dit super mooie gebreide vest op de site van de H&M staan. Ik wilde hem heel graag, zoals jullie ook al op mijn wishlist zagen, maar twijfelde heel erg door de prijs. Een tijdje daarna keek ik nog een keer op de site en stond hij afgeprijsd tussen de sale! Ik was helemaal blij en stopte hem gelijk in mijn winkelmandje. Het werd nog leuker toen er nog meer korting vanaf ging - een vriendin van mij heeft namelijk altijd korting op de site! Een paar dagen later kwam hij thuis en hij was perfect. Ik was al heel lang opzoek naar een lekker groot en grof gebreid vest, dus daarom ben ik zo blij dat ik hem nu ein-de-lijk heb gevonden.

GEBREID VEST H&M | ZWARTE BROEK H&M | SHIRT SELFMADE 




X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten