woensdag 22 januari 2014

OUTFIT | NIEUWE FRAMBOZENRODE TRUI






Vorige week zat de nieuwe H&M gids in de brievenbus met de nieuwe voorjaarsmode. Ik keek het blad eerst door, vinkte toen aan wat ik leuk vond en besloot toen wat ik ging bestellen. Deze frambozenrode trui is een item wat ik uiteindelijk heb besteld en ik heb er snel een outfit shoot van gemaakt. 

Ik had een paar truien, een witte blouse en een broek gekocht op de site van de H&M. Het enige wat leuk was, was de frambozenrood kleurige trui en de witte blouse - de blouse was echter iets te klein, dus heb ik hem nu in een maat groter besteld. Mijn kledingkast bestaat voornamelijk uit blauw, grijs en zwart, dus dat ik dit keer een opvallendere en rode kleur heb gekozen is heel speciaal hihi. Ik vind de kleur erg mooi en het is ook weer is wat anders. 
Het was mooi weer afgelopen zondag, dus combineerde ik mijn nieuwe trui met mijn boyfriend jeans, zwarte All Stars en wat accessoires en maakte mijn zus foto's van mij bij een mooi gebied achter onze wijk.

TRUI H&M | BROEK JEANS CENTRE | RIEM H&M | STATEMENT KETTING PRIMARK | SET RINGEN H&M | SCHOENEN ALL STARS 


X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten