zaterdag 4 januari 2014

MUSTHAVES VAN 2013


mode musthaves of 2013




Natuurlijk zat ook 2013 weer vol met musthaves die elk meisje wel zou willen hebben in hun garderobe. Zo waren er de legerjasjes, de cut-out boots, de sweaters met quote, de celine bag, de chelsea boots, de peplum, de fluffy jasjes, loafers, de mirror zonnebrillen, de oversized jassen en de boyfriend broeken. Zolang je deze items in je kast had hangen, zat je goed. Ik heb zelf weinig van deze items gekocht, of ik kon gewoon geen leuk exemplaar vinden. Als er teveel mensen mee lopen, vind ik het namelijk al niet meer leuk omdat ik er niet precies hetzelfde uit wil zien als de rest. Toch vind ik alle musthaves leuk en ik ben erg benieuwd naar de musthaves die dit jaar zullen komen! 

X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten