donderdag 2 januari 2014

FOTODAGBOEK | DECEMBER





Ik ben gek op Instagram en ik plaats ook regelmatig een foto erop. Het leek mij leuk om deze foto's met jullie te delen, zodat jullie lezers mij beter kunnen leren kennen. De maand december was een en al feest en ik heb veel leuke dingen gedaan. Vanaf nu ga ik dus elke maand deze blogpost doen!

We moesten doordeweeks een inhaalwedstrijd spelen, die we echt moesten winnen om nog kampioen te kunnen worden. Gelukkig was dit gelukt!


In dat weekend hadden we onze laatste wedstrijd en ook die hebben we gewonnen, wat ons kampioen maakte! We waren super blij, hebben drie taarten opgegeten en we hebben ook medailles gekregen.


Het weekend daarna ging ik met mijn vriendinnen naar Arnhem toe om te shoppen, waar ik deze foto met twee vriendinnen maakte.


Na het leuke weekend hadden we nog een weekje school en op donderdagavond hadden we een kerstdiner.


Ik wilde al heel lang hoge blauwe All Stars, dus toen ik ze een tijdje geleden op internet had besteld en ze heerlijk zaten, moest ik er wel een foto van maken.


En ja zelfs ik kan niet achterblijven met het woord van 2013: #selfie.


Op eerste kerstdag heeft mijn zus mijn haren gekruld en heb ik mij mooi opgemaakt met rode lippenstift en een mooi jurkje. 


Om het jaar af te sluiten heb ik met mijn vriendinnen afgesproken en lekker gegeten en gekletst. Het was super gezellig! 


X ANOUK.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten