dinsdag 31 december 2013

2013 THE YEAR OF HAPINESS AND FUN





2013 is alweer bijna voorbij en wat was het een geweldig jaar! Ik heb heel veel leuke dingen mogen meemaken.
Ik heb in 2013 mijn eigen blog opgericht en zo kon ik mijn passie van schrijven en mode met jullie delen, heb ik meegedaan aan The Color Run in Zwolle met een vriendin, heb ik veel (maar dan ook heel veel) geshopt, heb ik na een heel lange tijd een super leuke baan gevonden, heb ik een geweldige vakantie in Denemarken met mijn familie gehad, ben ik naar LowLands geweest, ben ik met school naar Londen geweest, heb ik The Queens of the Stoneage live mogen zien, ben ik alweer 17 jaartjes geworden, ben ik kampioen met mijn volleybalteam geworden en heb ik nog veel leuke momenten met mijn vriendinnen en familie gehad! 2013 was voor mij dus best wel een topjaar, dus ik hoop dat 2014 er nog een schepje bovenop gooit. 

de laatste Koninginnedag gevierd met mijn lieve vriendinnen! 

our happiest 5km on the planet! 

de haven van Denemarken.

met mijn familie op vakantie in Denemarken. 

LowLands 2013!

na een lange tijd elkaar niet gezien te hebben, hebben we het enorm gezellig gehad! 

London, de wacht. 

ik had altijd al in een Engelse telefooncel willen staan hihi :) 

het eindresultaat na weken lang ploeteren aan dit kunstwerk voor school, ben er stiekem toch wel heel trots op! 

het concert van The Queens of the Stone Age! 

happy birthday to my sister (18) and me(17)! 

KAMPIOENEN! 

de één na laatste avond afgesloten met mijn lieve vriendinnen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten