dinsdag 17 december 2013

SHOPLOG | DAGJE ANRHEM MET VRIENDINNEN






































Een paar maanden geleden hadden mijn vriendinnen en ik een goedkoop treinkaartje gekocht waarmee we door heel Nederland konden reizen. We besloten om naar Arnhem te gaan, omdat we dat allemaal een super leuke stad vonden. Ik had een lang verlanglijstje met wat ik graag zou willen hebben, zoals een mooi feestjurkje, dikke truien, winterschoenen en een mooie zwarte broek. Eenmaal in de winkels, vielen de wintercollectie's best tegen. Na uren geshopt te hebben, hadden we nog steeds geen kleding gekocht! 
Uiteindelijk ben ik toch heel blij met mijn aankopen, ook al heb ik maar één kledingstuk gekocht.


Als eerste kwam ik toevallig een pop-up store tegen met de super leuke horloges van het merk O Clock by Full Spot. Ik heb al een een andere setje, maar wilde al heel lang andere kleuren. Je hebt heel veel verschillende kleuren bandjes en klokjes, die je naar je eigen smaak kunt samenstellen. Het leuke van dit merk is dat het ook hartstikke goedkoop is! Een bandje kost maar rond de tien/ twintig euro en de klokjes zijn iets duurder. Zo kun je eindeloos combineren en het verveelt nooit!



Ook heb ik een boek bij de Bijenkorf gekocht dat ik al super lang wilde hebben. Het is deel drie van de geweldige boekenserie The Chemical Garden Trilogy. Eerst ga ik nog een keer de eerste twee delen lezen om mijn geheugen een beetje op te frissen. Ik kan niet wachten tot het einde van dit boek!


De winkels gingen al bijna sluiten toen ik  nog een jurkje ging passen bij de Vero Moda. Bij toeval zag ik een mooi feestjurkje hangen met mooie details bij de hals en een peplum. Hij stond ook nog eens mooi dus liep ik uiteindelijk met een tasje naar buiten. Ik ga dit jurkje zeker met de kerstdagen aan doen, dus daar kan ik nu al niet op wachten! 



Het is niet veel wat ik heb gekocht, wat ik toch wel jammer vond, maar ik heb het wel super gezellig gehad met mijn vriendinnen en ik ben blij met mijn aankopen die ik heb! 

x anouk. 

1 opmerking: