vrijdag 6 december 2013

TRENDING | THE BOYFRIEND JEANS




De boyfriend jeans staat al heel lang op mijn verlanglijstje, gewoon omdat ik ze er super stoer uit vind zien en daar houd ik wel van. Sinds een paar jaar zijn de skinny jeans helemaal in, waar ik wel dagelijks mee loop, maar sinds een paar maanden komt de stoere boyfriend jeans weer terug van weggeweest. Ik ben al helemaal fan en in deze blogpost laat ik jullie dan ook mijn favorieten zien en een paar voorbeelden van hoe je deze geweldige broek moet combineren.   
  
Je hebt heel veel verschillende soorten boyfriend jeans. Zo heb je ze in de kleuren denim blauw, donkerblauw, grijs, zwart en noem maar op. Ook kun je kiezen of je ze met scheuren erin wilt of zonder. Eigenlijk is de keuze net zo groot als bij normale skinny jeans.
Heel veel meiden vinden deze broek maar slordig en echt iets voor jongens, maar als je ze goed combineert, is het alles behalve slordig! 

Een boyfriend jeans is eigenlijk heel makkelijk te combineren. Zo kun je het met een los vallende basic top combineren en zelfs met een blouse. Stop een stuk van het shirt of blouse in de broek, zodat het er niet te groot en losjes uit komt te zien. En als het warm is kun je er altijd nog een blazer of vest overheen dragen.
Qua schoenen zal ik persoonlijk kiezen voor gympen of hakken (en als het mooi weer is, zijn sandaaltjes en loafers ook een optie). Bij sieraden kun je het zo gek nog niet maken, er is namelijk niet echt iets wat er niet bij zou staan.

 

  

En dan natuurlijk nog de vraag waar je deze geweldige broeken kunt kopen! Bijna elke kledingwinkel heeft ze wel, omdat ze erg in zijn. Kijk bijvoorbeeld eens bij de H&M, Only, Vero Moda, Zara enzovoort. Hier vind je vast wel een perfect exemplaar tussen! 



x anouk. 

1 opmerking:

  1. Amazing style and love your recommendations.Though I confess, I do wish that first dress would work a little better for those of us with curves.I like to arrange in pairs with short red dress.I thought you can try it.

    BeantwoordenVerwijderen