zondag 10 november 2013

SHOPLOG | BYE BYE MONEY HELLO NEW CLOTHES





Deze week had ik toetsweek, erg stressvol en niet erg leuk. Ik moest dus de afgelopen dagen veel leren en dat was zo vermoeiend! Donderdag had ik even geen toetsen, waardoor ik extra goed en lang voor het moeilijkste vak kon leren: wiskunde. Natuurlijk kon ik dit niet de hele dag doen, dus ging ik samen met mijn zus (die ook vrij was) naar het centrum hier in Lelystad toe. Ik had als missie om een mooie (en dus ook wat duurdere) spijkerbroek te kopen, want ik heb echt een tekort daaraan. Ik kan alvast verklappen dat ik een perfecte jeans heb gevonden en dat het heerlijk was om eventjes níet te hoeven leren.

Allereerst gingen we de WE binnen, waar ze altijd ook super mooie broeken hebben. Helaas vond ik daar niet iets naar mijn smaak en gingen we verder naar de volgende winkel waar ze mooie jeans hebben, de Jeans Centre. De naam zegt het inderdaad al. Ik werd daar meteen geholpen door een aardige vrouw en ze gaf mij wat broeken om te passen. Ik trok eerst een paar skinny jeans aan, die echt heel lekker en mooi zaten, maar toen realiseerde ik me dat ik al zoveel van dat soort broeken heb en het tijd werd voor iets anders. Daarom trok ik een boyfriend jeans aan van het merk LTB, die echt geweldig mooi en lekker zat. Ik was er gelijk verliefd op en aarzelde dan ook niet te lang om hem te kopen. Er was nu ook een actie dat ik voor de helft van de prijs er een sjaal of armband bij kon kopen. Ik koos voor een lief mint kleurig armbandje met 'studs' erop. 



Ik was al helemaal blij met mijn nieuwe broek toen mijn zus nog de H&M in wilde. Ik vond het goed, want ik was toch niet van plan om iets te kopen. Mijn zus had een paar dingen om te passen en dan kan ik natuurlijk niet overblijven met niks, dus pakte ik een paar leuke items en gingen we samen het pashokje in. Uiteindelijk heb ik toch een paar dingen gekocht, shame on me! Maar goed, ik ben er alsnog hartstikke blij mee! 
Allereerst heb ik een heerlijke oversized grijze trui gekocht die perfect is voor de koude winterdagen. Ik hou heel erg van oversized en het zit gewoon ook hartstikke lekker!


Daarnaast heb ik nog een streepjes trui gekocht met details op de schouders. Ik wilde deze al heel lang, want ik hou van die details en hij past ook perfect onder een van mijn blazers. Een win-win situatie dus!



Ook heb ik nog een super schattig shirtje gekocht. De mouwen en hals zijn een klein beetje doorzichtig en heeft een stippen patroon en de body is gewoon basic zwart. Leuk voor de feestdagen die eraan komen of gewoon voor andere feesten.



En als laatste heb ik, jaja, een setje ringen gekocht. Ik ben echt té verslaafd aan ringen en elke keer als ik een leuk setje zie, neem ik ze mee. Ook dit setje kon ik dus niet laten liggen. Het setje bevat zilveren, gouden, rosé en een soort grijze ringen. De rechtse ringen die je ziet, dat zijn de kleinere ringen die aan de bovenkant van je vingers horen te zitten. De rest zijn wel normale ringen. Ik ben er echt verliefd op!


Naast deze gezellige ochtend met mijn zus in de stad, was ik een paar dagen daarvoor ook nog even het centrum in geweest. Ik heb toen nog een mooie trui bij de Sting gekocht van de nieuwe collectie Anti Blue en bij de Only een trui die ik ook al best wel lang wilde en nu eindelijk in de winkels was.




En als laatste heb ik nog iets kleins bij de H&M besteld. Er was namelijk een grote sale op internet en tussen alle aanbiedingen vond ik een leuk shirtje met details op de mouwen die ik echt niet kon laten liggen. Die heb ik dus ook besteld. Hij is alleen nog niet binnengekomen, dus ik moet nog even afwachten hoe hij er in het echt uitziet!



Ik heb best wel veel gekocht deze afgelopen dagen, wat ik eigenlijk helemaal niet van plan was om te doen. Maar ik heb er wel mooie dingen van gekocht en het heeft ook wel een beetje geholpen om de stress van de toetsweek te verminderen ;) 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten