maandag 4 november 2013

OUTFIT | IS IT A SWEATER OR A BLOUSE?




Een hele tijd geleden zag ik in de WE een super leuke trui/blouse hangen, maar mijn juiste maat zat er helaas toen niet tussen. Een paar weken later keek ik op hun site en zag ik dat hij in de uitverkoop was voor de halve prijs! Hij was dit keer wel in mijn maat, dus bestelde ik hem gelijk. Een paar dagen later kwam het pakketje binnen en hij zat echt geweldig. Omdat ik zo super blij ben met deze aankoop, wil ik deze dus vandaag met jullie delen.

Mijn nieuwe aankoop heeft een body van een sweater en de mouwen van een blouse. Dit vond ik er super gaaf uitzien en ook de kleur was erg mooi. Ik combineer mijn sweater/blouse met een grote statement ketting en een zwarte broek. 





___________________________________

sweater/blouse WE 
broek H&M 
ketting Primark
schoenen Converse All Stars 
___________________________________

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten