donderdag 14 november 2013

ISABEL MARANT POUR H&M





Heel veel meiden probeerden om 10 uur in de ochtend als een gek op de online shop te komen van de H&M, want vanaf toen was de collectie van Isabel Marant verkrijgbaar! Ikzelf probeerde ook op de site te komen, maar helaas lukte dit een heel lange tijd niet. Niet dat ik iets van plan was om te kopen, want ik kan het toch nog steeds niet betalen, maar toch wilde ik een kijkje nemen. Al na een half uur was al bijna alles al uitverkocht en nu zijn er ongeveer nog maar 10 á 15 items verkrijgbaar. Vandaag wil ik jullie mijn favoriete kledingstukken laten zien van deze kledingstukken en laat ik jullie iets zien over de ontwerpster zelf. 

Who is Isabel Marant? 
Isabel Marant is een Franse ontwerpster die vooral onbetaalbare (voor mij dan) kledingstukken ontwerpt. Ze ontwerpt heel chique kleding met een goede kwaliteit en heeft over de hele wereld 10 winkels. Best exclusief dus. Om de onbetaalbare kleding wat toegankelijker te maken voor 'de normale mens', ontwierp de Franse ontwerpster een kledinglijn voor H&M die vanaf vandaag in selectieve winkels verkrijgbaar zijn. 

Isabel Marant 
Scotty studded cotton sweatshirt voor maar liefst €420, maar hij is wel heel erg gaaf! 

Isabel Marant 
Ivana boiled-knit sweater, €290 

Isabel Marant 
hier krijg je het niet snel koud in: Fantsy merino wool peplum jacket, €590  

Isabel Marant pour H&M
Dan nu de collectie voor H&M. De meeste vinden het een best saaie collectie, door de grauwe en donkere kleuren. Op zich vind ik dit ook wel, maar toch vind ik het leuk. Er zitten zulke mooie stukken in die je een keer wilt passen, gewoon om het alleen al aan te hebben. De prijzen variëren van de €19,95 tot de €299 en zijn in 250 winkels wereldwijd verkrijgbaar. In vergelijking dus een stuk goedkoper dan haar normale kledingstukken! 
Hier een paar favorieten van mij. 

Dit vest vind ik gewoon ge-wel-dig! Hij is heerlijk grof gebreid en zit zeker weten ook hartstikke lekker! Het doet mij wel een beetje denken aan een vloerkleed, maar hij is gewoon zo gaaf! Dit is zeker weten mijn grootste favoriet en als ik hem ooit tegen kom in de H&M, ga ik hem passen. Je hebt dit vest trouwens ook als een trui. Hij kost €129,- 

Isabel Marant H&M Lookbook

Normaal gesproken ben ik niet zo'n rood fan, maar deze sweater is echt heel leuk. Het patroon is speels en ook wel weer stoer, de perfecte combinatie dus. Hij kost €49,95. 

Isabel Marant H&M Lookbook

I love pailletten! Ik ben ook echt verliefd op deze geweldige broek. Het is perfect voor de feestdagen en iedereen zal naar je opkijken. I love it! Hij kost €199,- 

Isabel Marant H&M Lookbook

Dit is ook weer zo'n lekker dik vest wat eigenlijk niet mag ontbreken aan je wintercollectie. Leuk te combineren onder een zwarte broek met All Stars of leuke zwarte laarsjes eronder. De rest van je outfit moet je natuurlijk wel redelijk basic houden, omdat dit vest al heel druk is. Hij kost €129,-

Isabel Marant H&M Lookbook

En dan een leuke wollen jas. Boyfriend jassen zijn helemaal in dit najaar en dat heeft Isabel Marant ook terug laten komen in haar collectie voor de H&M. Het is een lekkere grote grijze wollen jas met vier zwarte knopen en drie zakken. Ik vind hem echt heel gaaf.  Hij kost €149,- 

Isabel Marant H&M Lookbook

Dit jurkje is erg elegant en ook best simpel. Toch ziet hij er duur en stijlvol uit. Leuk voor de kerstdagen of een ander feestje. Hij kost €99,- 


Dit waren mijn favorieten van Isabel Marant voor de H&M. Ik vind de collectie al met al erg leuk, maar voor mijn is het nog steeds onbetaalbaar, jammer genoeg. Maarja, altijd leuk om naar te kijken! 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten