dinsdag 22 oktober 2013

SHOPLOG | LONDEN IS THE PLACE TO BE

Oxford Street met mooie versiering 





























Tijdens mijn werkweek in Londen vorige week, ben ik natuurlijk niet met lege handen thuis gekomen! Ik ben in een paar leuke winkelstraten geweest waar ik heerlijk geshopt heb. Zo ben ik in Oxford Street en Regent Street geweest, waar heel veel leuke winkels waren. Ook ben ik in veel winkels geweest die niet te vinden zijn in Nederland, zoals Urban Outfitters, New Look, Topshop, Boots en Forever 21. Ook ben ik in de Primark geweest, die toch een heel stuk leuker en groter was als in Nederland.

Regent Street 

Ik heb een aantal sieraden gekocht, twee statement kettingen, en twee sets ringen. De linker ketting komt van de New Look. Toen ik deze zag was ik gelijk verliefd, want ik zocht al heel lang naar zo'n ketting! Super blij was ik er daarom ook mee toen ik de prijs zag en ik even later met een tasje naar buiten liep. 
De overige sieraden zijn van de Primark. Op de ketting was ik ook gelijk verliefd op, de details zijn erg mooi en ik was ook hier al erg lang naar op zoek. Het is ook leuk dat het een limited edition is, want dan zal ik niet veel mensen hiermee zien lopen! De linkse ringen waren nu in de uitverkoop voor maar 1 pond en deze vond ik erg gaaf. De andere ring was ook erg goedkoop en vond ik erg leuk. 


Ik ben echt verslaafd aan Tote bags en heb er al behoorlijk veel. Toen ik deze dan ook bij de Primark zag liggen, twijfelde ik niet en stopte hem gelijk in mijn shopping bag. Zo schattig is hij! 


Ik was nog nooit in de Urban Outfitters geweest, maar al gauw vond ik het een te gekke winkel. Behalve kleding hebben ze ook sieraden, boeken, tassen, schoenen en gekke hebbe-spulletjes. Ik heb er uiteindelijk een erg gave trui gekocht met heel mooie details. Hij was een beetje duur, maar zeker de moeite waard! 

Deze winkel was eerst niet te vinden in Nederland, maar toen ik thuis kwam, las ik dat er nu ook een Urban Outfitters in Amsterdam te vinden is! Super leuk dus! 


Bij de Forever 21 heb ik ook twee heel leuke sweaters gekocht. De eerste heeft een heel gave print waar ik erg vrolijk van wordt. Hij is ook kleurrijk, wat natuurlijk extra leuk is voor in de winter. 


De andere sweater is saai van kleur, maar super mooi in details. Hij heeft op de schouder een mooie print en aan de onderkant lopen twee ritsen. Ik ben gek op details en ritsen, dus deze sweater kon ik daarom dus ook niet laten liggen! 


Dit waren dan alweer mijn aankopen. Het was niet veel, maar ik ben met al mijn aankopen super tevreden mee! Londen is zeker een goede shopstad en er zijn veel winkels die ik jammer genoeg nog niet heb kunnen zien. Ik ga dus zeker nog een keertje terug! 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten