zondag 8 september 2013

SHOPLOG | 07.09.13





Voor het eerst in weken had ik op zaterdag eindelijk weer eens vrij, dus had ik mijn moeder overgehaald om naar Almere Stad te gaan. Ik zou haar dan trakteren op de film City of Bones, Mortal Instruments en we zouden dan ook nog het centrum ingaan. 

Rond een uur of 10 uur in de ochtend gingen mijn moeder en ik al naar de stad toe. We gingen namelijk eerst shoppen voordat we naar de film zouden gaan. 
Voordat we zouden gaan had ik wel al een paar wensen, namelijk een boyfriend jeans en een mooie winterjas. Het zijn wel moeilijke items om te vinden, maar wel echte musts
We zijn een aantal winkels in geweest, maar bij de meeste waren helemaal geen leuke dingen te vinden. Wel heb ik bij de America Today, WE en H&M wat gekocht. 
Ook zijn we tussendoor bij het leuke tentje Bagels and Beans wat gaan eten en drinken. Echt een super leuk tentje en ze hebben echt heerlijke bagels en sapjes! 

Verbaasd maar waar vond ik mijn nieuwe winterjas al behoorlijk snel! Ik had bij de Only al een heel leuke parka gezien, maar ze hadden hem jammer genoeg niet meer in mijn maat. Toen we even verder zochten, vond ik mijn perfecte jas bij de America Today. Het is een grijze parka met een bontvoering  en capuchon. Ik vind hem echt heel erg gaaf en het is precies wat ik zocht. Laat de winter nu maar komen! 


Bij de WE heb ik voor het eerst ook wat gekocht. Ik vind dit meestal veel te duur, maar doordat ik deze keer wel veel geld had, besloot ik om toch maar iets moois en duurs te kopen. Ik had twee leuke truitjes gepast, waarvan eentje wel heel goed zat en van de ander helaas niet. Uiteindelijk heb ik dus deze grijze trui gekocht met zwarte leren details. Aan de voorkant zit een klein zakje met een leren strook en aan de achterkant zit een verticale rits van de hals tot onderkant met leren zijkanten eraan. Ik ben er echt verliefd op en het was het geld waard. 

 

Bij de H&M werd ik gelijk verliefd op deze blazer met geweldige details. En toen ik hem paste, zat hij ook nog eens geweldig! Na even staan te genieten van de blazer, liep ik naar de kassa en even later liep ik al met mijn derde tasje de winkel uit.  

 

Na heerlijk gewinkeld te hebben, was het daarna alweer tijd voor de film. Ik had er al heel lang naar uitgekeken, dus toen ik de film niet in het programma zag staan, was ik echt teleurgesteld. Ik had op de site gezien dat hij half twee zou draaien, maar blijkbaar op de verkeerde zaterdag. Wat bleek was dat hij pas om vier uur zo draaien, over twee en een half uur. Hoe graag we hem ook wilden zien, besloten we toch maar om naar huis te gaan. We konden de latere voorstelling ook niet eens nemen, omdat mijn moeder om zeven uur al bij een verjaardag moest zijn. Dat zouden we dus niet halen. 

Vandaag was echt een gezellige moeder-dochterdag en ik ben erg blij met mijn aankopen. Wel jammer van de film, maar die ga ik zeker nog een keer zien! 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten