donderdag 29 augustus 2013

SHOPLOG | SUCCESVOL INTERNETSHOPPEN





Zoals jullie weten ben ik gek op shoppen - welk meisje nou niet?! - en omdat ik deze maand niet veel tijd had om de stad in te gaan, besloot ik om toch maar eens te gaan internetshoppen. Ik vond dit eigenlijk nooit zo'n fijn idee, omdat je toch niet zo zeker bent van je aankoop. Zit het wel mooi? Ziet het er hetzelfde uit als op de foto? Wat voor stof is het? Al die vragen speelden steeds door mijn hoofd en daarom heb ik nog nooit wat op internet gekocht. Maar nu dus wel! 

Ik kreeg steeds mailtjes van de H&M dat er veel artikelen in de Sale waren en na een tijdje die mails te hebben genegeerd, ging ik toch maar een kijkje nemen op hun site. En inderdaad, ze hadden heel veel leuke dingen voor maar heel weinig geld. Maar bij de meeste artikelen zat mijn maat er al niet meer tussen, wat ik echt heel jammer vond. Alsnog heb ik wel een paar cuties weten te scoren!

Als eerste heb ik een blauwe trui gekocht met heel mooie details. De koude wintermaanden komen er alweer bijna aan en ik heb het heel snel koud, dus deze dikke trui was zeker een must voor mij!
De trui was van € 29,95 naar € 10 afgeprijsd. 



Ook heb ik een top met korte mouwen gekocht. Toen ik deze zag, was ik er gelijk verliefd op en ook de prijs maakte mij helemaal vrolijk! Hij ging dus gelijk in mijn winkelmandje!
Deze top was van € 19,95 voor € 6 ,- 


Deze fleurige top heb ik ook weten te scoren voor een klein prijsje. Ik vond de details erg mooi en heb hem daarom ook gekocht.
De top was eerst € 14,95 en ik heb hem voor € 7 ,- gekocht. 


En als laatste heb ik een licht blauwe tanktop gescoord, omdat ik deze al heel lang zocht. Deze was echter niet in de uitverkoop, maar omdat hij zo mooi was en ik hem nodig had, heb ik hem toch maar gehaald.
Deze tanktop was € 4,95 



Ook heb ik bij de Vero Moda / Only een internetbestelling gedaan. Ze hadden een actie dat de verzendkosten gratis waren, dus dat bespaarde een hoop! Ook hadden ze heel veel leuke Sale artikelen, dus ging ik weer op jacht. Ik heb een aantal leuke dingen besteld! 

Omdat ik heel slecht tegen kou kan, heb ik twee truien gekocht waarin ik het wel warm moet krijgen.
Als eerste heb ik voor de kleur pool blue gekozen, omdat ik deze kleur echt heel mooi vindt!
Deze trui was van € 12,95 afgeprijsd naar € 9,70 



En dan heb ik ook nog een trui gekocht van de lijn van Jacqueline de Yong. Deze ontwerpster had heel leuke kledingstukken en de print van deze trui vond ik ook super gaaf. Deze kon ik dus niet laten liggen. Helaas had ik hem eerst een maat te klein besteld, dus had ik hem weer opnieuw besteld (maar dan in een maat groter). Hij zit nu perfect! 
De trui was van € 19,95 voor € 9,95 



En als laatste heb ik een grijze broek weten te scoren waar ik al heel lang naar opzoek ben. Deze was jammer genoeg niet in de uitverkoop, maar omdat ik er al zo lang naar op zoek was, heb ik hem toch maar gekocht. De broek strechtst heel mooi en het heeft een normale waist.
Deze broek kostte € 34,95 



Naast heel veel online te hebben gekocht, vond ik in het centrum een blauwe broek waar ik al heel lang opzoek naar was. Ik was daarom ook heel erg blij toen de broek perfect zat en ik er even later mee naar buiten liep. Het is altijd fijn om iets te kopen wat je al heel lang wilt hebben, dus daarom ben ik hier ook extra blij mee!
De broek kostte € 34,95 




Zo, dit waren dus ál mijn aankopen. Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over online shoppen, maar ik raad iedereen wel aan om goed naar de details te kijken en beschrijving voordat je iets koopt.  

x anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten