zondag 23 juni 2013

THIS MONTHS SHOPLOG





























Ondanks het slechte weer, ging ik samen met mijn twee vriendinnen toch nog shoppen. We hadden al een tijdje geleden afgesproken dat we gingen shoppen, als afsluiting van de toetsweek. We besloten om naar Almere Stad toe te gaan, omdat dat lekker dichtbij is en je heel veel leuke winkels daar hebt. 

Om kwart voor twaalf zaten we al gezellig én droog in de trein. Toen we het station uitliepen, gingen we gelijk de Primark in. De winkel was nog maar net een minuutje open, maar het was al gelijk mega druk. We zigzagden door de winkel en wisten leuke musthaves te vinden tussen de drukte. Na een half uurtje gingen we alweer naar de paskamers, waar gelukkig geen lange rij stond. Ik had een mandje vol en er een paar meegenomen naar de kassa. 

Ik zocht al heel lang een shirt met blauwe/witte strepen dat vanaf de borst begint. Toen ik deze dus zag hangen, moest ik hem dus gelijk in mijn mandje doen! 


Ook een leuk detail van dit shirt waren de steentjes op de schouders. 



Op dit shirt was ik in één slag verliefd op. Ik vond het er super leuk uitzien dat de voorkant vooral bestaat uit een soort van wol en de schouders en achterkant geheel bestaan uit een zwarte licht doorschijnende stof. Deze ging dus ook mijn mandje in! 



De achterkant. 



Dit shortje had ik ook al in een vorige blogpost geplaatst Zin in de zomer met Primark. Toen vond ik deze al heel leuk, dus ik moest hem zeker hebben! 



Eenmaal uit de Primark, gingen we even wat eten bij Back & Werk. Ik nam een broodje gezond en mijn vriendinnen beide een panini. Het was echt heerlijk, ook om even uit te rusten van die drukte in de Primark. Daarna gingen we weer snel verder met shoppen. We gingen de Only in, maar daar was niks leuks te vinden. Daar tegenover was de Lucardi en een vriendin had mij verteld dat zij daar heel leuke armbandjes had gekocht. Wij gingen daar dus ook even een kijkje nemen. 

Ik ben echt helemaal verliefd op deze armbandjes. Je hebt ze in heel veel verschillende kleuren en je hebt ze met hartjes, bloemetjes, skulls en vlinders. Persoonlijk vind ik de hartjes het leukst en deze kleur lichtblauw vond ik ook helemaal geweldig. Ze waren ook nog eens goedkoper als normaal, dus kon ik ze zeker niet laten liggen!  



We liepen verder het centrum in, maar in geen van de winkels hebben we iets gekocht. Totdat we bij de SIX, H&M en de Zara kwamen! 

Bij de SIX vond ik deze geweldige portemonnee. Ik wilde al heel lang een nieuwe, dus toen ik deze zag was ik meteen verkocht! Ik vind de vrolijke print helemaal leuk. Hij is lekker groot, dus heerlijk om vast te houden. 



Ook de binnenkant is super gaaf. Het heeft een donkerblauwe met witte stippen print - i love that! - en ook nog een turquoise voering. In het midden zit een vakje voor het kleingeld en aan de zijkanten is er ruimte voor de pasjes. Is het geen beauty?! 



Dit fleurige shirtje met de tekst 'moi' erop heb ik gekocht bij de Zara. Ik vind deze winkel heel leuk, maar gewoon echt te duur voor mij. Gelukkig was dit shirtje dan ook niet te duur, dus heb ik hem gekocht! Het is een oversized shirt met een fleurig tekstje, dus zeker een zomermusthave



Dit basic witte topje heb ik bij de H&M gekocht. Ik heb hem gekocht, omdat ik van plan ben om een shirt te gaan bedrukken met een leuke tekst, dus binnenkort daar een DIY blogpost over! 



De winkels waren al bijna weer dicht, maar we moesten nog één winkel binnen, de Vero Moda! Daar was heel veel sale, dus een kijkje waard. 

Mijn vriendin eindigde met een zwart/wit gestreepte blouse met lange mouwen en ik met een blauw/wit gestreepte blouse zonder mouwen. 


Hierna waren alle winkels al weer dicht, maar voordat we al naar huis gingen, haalden we eerst nog een lekkere milkshake bij de Mc Donalds. Hmmmm. 

Daarna gingen we toch echt de trein in, terug naar huis na een heerlijk en geslaagd dagje shoppen! 

x anouk. 

2 opmerkingen: