woensdag 5 juni 2013

OUTFIT | SHIRT VAN DE BAND MUSE




Gisteravond was het concert van mijn lievelingsband Muse. De meesten van jullie kennen ze waarschijnlijk niet, maar i love it! In december vorig jaar was ik al naar hun concert gegaan, wat echt ge-wel-dig was! Maar dit keer had ik helaas geen kaartjes kunnen krijgen. Mijn ouders gingen er wel naartoe, omdat zij vrijkaartjes hadden gekregen van iemand. Jammer genoeg kon ik niet mee... 
Maar mijn ouders hebben het weer met mij goed gemaakt, door mij tijdens het concert op te bellen om een paar nummers te laten horen. En de andere verrassing zag ik vanochtend in mijn badkamer liggen, namelijk een Muse shirt! Ik was echt gelukkig verrast en heb hem vandaag meteen aangedaan. Ik moest hier natuurlijk ook meteen een OOTD van maken, dus na school ging ik gelijk aan de slag! 

In deze OOTD heb ik dus natuurlijk mijn nieuwe Muse shirt aan, met daaronder een zwarte broek (die ik op heb gerold door het o zo mooie weer) en zwarte All-Stars. Ook draag ik een zonnebril en weinig sieraden. 


Dit is mijn nieuwe shirt in close-up. Zoals je ziet heeft het een te gekke print en de naam loopt van boven naar onder. Dat vind ik erg gaaf. De verschillende kleuren doen mij een beetje denken aan vlekken van waterverf. Erg artistiek ziet het eruit dus. 



Ik draag mijn haar (zoals gewoonlijk) los en heb het simpel gehouden met sieraden. Alleen mijn twee geluksarmbanjes en een blauwe gevlochten armband. 



De OOTD nog één keer. 


_______________________________________________

Shirt Muse concert
Broek H&M
Gympen Converse
Zonnebril I Am 
Armbanden Koninginnedag, MadeByKatja 
_______________________________________________

Dit was de OOTD. Wat vinden jullie van mijn Muse shirt? 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten