zaterdag 25 mei 2013

EEN KLEINE SHOPLOG





























Vandaag ging ik eventjes het centrum in om een cadeautje voor een vriendin te kopen, maar ik kwam terug met meer dan een cadeautjes. Ze hadden leuke kleren en accessoires in de winkels liggen, dus kon ik het niet laten om niet te gaan passen. Uiteindelijk ben ik met leuke dingen thuis gekomen! 

Als eerste de geweldige Espadrilles van de HEMA. Ik ben al een tijdje opzoek naar dit soort schoentjes, maar nergens kwam ik de perfecte tegen. Totdat ik vandaag de HEMA binnenliep en deze leukerds zag! Ik twijfelde niet en liep gelijk naar de kassa toe. Even later liep ik de deur uit mijn nieuwe aanwinst! 


Nog een nieuwe aanwinst: mijn zwarte short van de H&M. Ik heb al een tijd een nieuwe zwarte short nodig en ik was daarom ook blij dat deze als gegoten zat! Toen ik bij de kassa kwam, kreeg ik ook nog eens te horen dat hij maar €5,- was! 



Toen ik de H&M binnenliep, zag ik deze vrolijke short op de paspop hangen. Hij zag er zo leuk uit dat ik hem gewoon moest passen. Gelukkig zat hij als gegoten, dus ook deze nam ik gelijk mee! 



Dit is de print van de short van dichtbij. 




Dit waren mijn nieuwe aanwinsten. Wat vonden jullie ervan?

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten