zondag 5 mei 2013

OUTFIT | KLEURRIJKE ZOMERBROEK




Broeken met prints kom je overal tegen in de winkels en in tijdschriften. Ze zijn helemaal hot deze zomer! Nu heb je natuurlijk heel veel verschillende soorten, dus is het moeilijk om een perfecte te vinden. Je hebt ze met bloemen prints, met dip-dye, met dieren print en noem maar op! Afgelopen donderdag heb ik tijdens het shoppen mijn perfecte broek gevonden -zoals jullie al waarschijnlijk in mijn blogpost hebben gelezen. Omdat ik zo blij ben met mijn nieuwe broek kon ik niet wachten om er een OOTD van te maken! Het weer zat gelukkig mee, dus ging ik meteen aan de slag. 

Ik draag een broek met print en daarop een fel roze shirt. Aan mijn voeten draag ik blauwe Birkenstocks en ik heb ook een bril op voor de zon. Met sieraden heb ik het rustig gehouden, ik draag alleen een klein kettinkje en twee geluksarmbandjes. 


Mijn nieuwe zonnebril. Het heeft een lichte vlindermontuur en aan de bovenkant zit een strook zilver. Dat geeft een stoere look aan de bril. 


Bij deze outfit draag ik niet veel sieraden, omdat de broek zelf al een blikvanger is. Wel draag ik een zelfgemaakte ketting om de bovenkant iets op te vrolijken. De ketting bestaat uit drie bedeltjes: een grote munt, een kleine munt en een hartjessleutel. 



Ook draag ik -zoals altijd- mijn geluksarmbandjes. Toevallig matchen ze goed bij deze outfit. 



Dit is dan de broek. Het heeft een leuk motiefje met allemaal verschillende kleuren; zoals roze, (licht- en donker)blauw, paars, oranje, zwart en wit. Je kunt dus makkelijk combineren met shirtjes! 


Een close-up van de broek. Hier zie je het motief wat beter. Op deze foto lijken de kleuren een beetje donker, maar in het echt zijn ze veel feller! 


Met dit mooie weer draag ik natuurlijk geen gympen, maar slippers! Deze Birkenstocks passen goed bij mijn broek, omdat de kleur er ook in voor komt. 



And jump! 



__________________________________________

Broek Sissy Boy 
Shirt H&M 
Bril I Am 
Slippers Birkenstock 
Ketting zelfgemaakt 
Armbandjes kraampje
__________________________________

Dit was dan alweer de OOTD. Wat vonden jullie ervan? 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten