donderdag 2 mei 2013

SHOPLOG | SHOPPEN IN GRONINGEN MET MIJN MOEDER




Vandaag heb ik een heerlijk dagje doorgebracht in het centrum van Groningen met mijn moeder. Ik had flink gespaard voor deze dag, dus ik hoopte dat het een beetje leuk zou worden. Ik had me goed voorbereid om alvast een beetje te kijken wat er in de winkels was en wat ik nodig had. 

Groningen is een heel leuke winkelstad met diverse soorten winkels. Van kleine creatieve winkeltjes tot de grote warenhuizen. Je hebt er alles. Je hebt een lange winkelstraat en een plein waar alle 'standaardwinkels' zijn en nog kleine straatjes met de apartere winkeltjes. 


In een creatief sieradenwinkeltje waren zelfgemaakte sieraden en er stonden ook bakjes waarmee je zelf een armbandje samen kon stellen. Ik heb uiteindelijk een roze geluksarmbandje gekocht -mijn tweede, want op Koninginnedag had ik al een grijze gekocht. 




In de lange winkelstraat keek ik vooral in schoenenwinkels, omdat ik heel graag turquoise All Stars wilde. Uiteindelijk ben ik niet voor dit paar gegaan, omdat ik heel veel mensen ermee zag lopen en juist originele schoenen wilde hebben. 

Bij de Sacha kwam ik mijn unieke paar schoenen dan toch eindelijk tegen. Het waren grijs/blauwe gympjes van suede. Ik ben heel blij met mijn keuze en de schoenen zijn echt helemaal geweldig! 





Het was weer hoog tijd voor een nieuwe zonnebril, omdat mijn vorige te groot was. Bij de I Am zag ik al snel een leuke bril. Het montuur was een lichte vlindervorm en de kleur was zwart en aan de bovenkant een zilveren lijn. Echt stoer dus. 




Sissy Boy is een onwijs leuke winkel, maar toch iets te duur voor mij. Toch gingen we naar binnen en ik zag gelijk allemaal leuke dingen hangen. Ik zag een super toffe broek met vrolijke print en kleurtjes. Ik ging hem gelijk passen en hij zat als gegoten! Ik moest hem dus echt hebben, maarja de prijs... Gelukkig ging er 20% vanaf, wat mij overtuigde om het te kopen! 




Een echte aanrader is om eens een kijkje te nemen in de winkel Sostrene Grene. Dit is een hebbe-winkel afkomstig uit Denemarken. De spulletjes zijn helemaal niet duur en toch harstikke leuk! Van letterbakken tot schildersdoeken en van kaarsen tot zitkussens. Alles wat je maar kunt bedenken hebben ze daar! 



Als laatste ben ik nog naar de H&M geweest. Deze was echt mega groot, namelijk wel drie etages! Aan de drukte te zien leek het net of alles gratis was! Toch wist ik mij door alle drukte heen te wurmen en nog leuke dingetjes bij elkaar weten te schrapen. Ik heb turquoise slippers gekocht -de al heel lang op mijn verlanglijstje stonden-, een donkerblauwe broek, een knal roze top -voor op mijn Sissy Boy broek- en een mint kort shirtje. 







Een geslaagde shopdag dus in deze geweldige stad! Zeker een aanrader om naar toe te gaan waar je wel een heel dagje zoet mee bent! 


x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten