dinsdag 9 april 2013

SHOES ARE BORING WEAR SNEAKERS





Persoonlijk zijn het mijn favoriete schoenen: All Stars. Ze zijn stoer, maar toch ook weer casuel, lopen lekker -ook bij grote afstanden- en ze zijn makkelijk te combineren. Je hebt ze in allerlei soorten kleuren en prints en je kunt voor de lage of hoge versie kiezen. Voor iedereen is er dus wel een perfecte All Star!
Het wordt al wat warmer weer hier in Nederland, dus wordt het weer tijd voor de All Stars. Ze zijn lekker luchtig, dus summer proof! In deze blogpost heb ik 15 frisse All Stars op een rijtje gezet. 


All Stars met bloemen: 74,99
Deze bloemetjes All Stars zijn erg geschikt voor de lente en zomer. Ze zijn kleurrijk en van de bloemetjes wordt je helemaal vrolijk! Je hebt deze ook in de hoge versie. 



All Stars met bloemen: 79,99
Deze gympen zijn ook erg fleurig en vrolijk. Ze zijn hetzelfde als degene hierboven, alleen dan in het wit. Het All Star- teken is ook van leer, wat ik er erg leuk uit vind zijn. 


All Stars Amerikaanse vlag: 74,99
Deze schoenen met de Amerikaanse vlag zijn erg stoer. Ze zijn leuk te combineren als je de kleuren blauw, rood en wit draagt. Met andere kleuren is het wel moeilijk te combineren. 


All Stars Engelse vlag: 79,99
Deze gymp is weer net iets anders, namelijk met de Engelse vlag. Het geeft toch een iets anders effect. Ik vind deze ook erg mooi, omdat je ook duidelijk de vlag ziet en het ook erg stoer is. 


All Stars groen: 84,95
De bovenkant is volledig groen, zelfs het teken, en de lijnen zijn rood en blauw. Ik vind deze schoenen erg kleurrijk en speels door de verschillende soorten kleuren. 


All Stars denim: 69,99
I love this shoes! Ik vind de combinatie van de twee verschillende soorten denim erg leuk en de details zijn echt geweldig! Deze staat echt bovenaan mijn summer shoes wishlist voor dit jaar! 


All Stars peach: 69,99
Dit is een fijne zomerkleur, maar valt wel moeilijk te combineren. Je zou bijvoorbeeld een denim short kunnen dragen met een zwart of wit topje. 


All Stars turquoise: 69,99 
Mijn lievelingskleur is turquoise en deze vind ik ook erg mooi als schoenkleur! Echt een mooie en vrolijke zomerkleur. De kleur is lekker licht, maar toch ook weer opvallend. Echt een van mijn favorieten. 


All Stars grijs met verschillende kleurenlagen: 70,00 
Deze All Star is heel makkelijk te combineren door de verschillende labeltjes aan de voorkant. Je hebt de kleuren blauw, paars, zwart, roze en licht grijs. Je kunt elke keer kiezen voor een andere kleur, door als enige omhoog te houden, of je kunt ze zoals op deze afbeelding dragen.  De schoen zelf is grijs, dus dat is ook een lekker makkelijk te combineren kleur. 



All Stars vies wit: 80,00
Het effect van deze niet witte kleur is dat het lijkt of je hem al heel lang hebt en dat hij vies is. Ik vind dat een erg leuk detail hieraan. Ook vind ik de rood en blauwe lijnen leuk, zodat er nog wel kleur in voor komt. 


All Stars grijs, met roze en blauw 79,95 
Deze vind ik er erg zomers uitzien. De roze en blauwe kleuren zijn lekker vel en daardoor vallen je schoenen op. Je kunt kiezen om één laagje omlaag te doen -zoals op de foto-, alle twee omhoog of alle twee omlaag. 


All Stars Gorillaz 59,95 
Dit is een editie van de band Gorrilaz. Een stoere versie met veel kleur. De schoen bevat verschillende poppetjes die de band vaak gebruikt in zijn clipjes. Dat vind ik erg leuk bedacht. 


All Stars leger 74,99 
Het leger thema is dit seizoen helemaal in. Je ziet het in jasjes, shirtjes, broeken en nu zelfs ook schoenen! Ik vind dit een erg leuk en stoer idee.  


All Stars met witte sterretjes 70,00 
Je krijgt er een beetje een Amerikaans gevoel bij door de kleuren en ook door de sterretjes. Ik vind dit paar erg speels en de kleuren en print zijn ook erg leuk. 


All Stars met platform 85,00
Dit is echt een totaal ander soort All Star en ik moet er echt om lachen als ik deze zie. Ik vind ze niet lelijk, maar ik denk niet dat ik er mee over straat zou durven lopen. Toch zijn het heel stoere gympen en ze staan heel leuk onder van alles en nog wat. Als je wat kleiner bent is dit ook de ultieme schoen, want je krijgt er zo een paar centimeter bij cadeau! 

Dit waren mijn zomer favorieten van All Stars. Zijn jullie ook zo'n fan van deze gympen en wat zijn jouw favorieten? 

x anouk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten