donderdag 4 april 2013

TRENDING | LITA'S

lita's



Met mijn 1,77 voel ik mij al snel te lang met hakken aan. Ik draag daarom altijd wel gympen en laarsjes. Maar dat neemt niet weg dat ik niet van hakken hou! Ik kijk altijd in schoenenwinkels naar super mooie hakken en pas ze ook wel eens, maar ik koop ze nooit. 
Een tijdje geleden zag ik in een tijdschrift Lita's staan. Dat zijn super gave hakken met veters, een plateauzool en een dikke hak. Ik vind deze echt helemaal geweldig en ik droom van mijn eigen paar! De turquoise zijn mijn favoriet. Deze hakken zijn erg stoer, maar door de hak toch ook weer erg vrouwelijk. 
De hakken zijn niet zo heel goedkoop, wat erg jammer is. Alhoewel kun je ze tegenwoordig ook bijvoorbeeld bij de Primark kopen, voor een heel leuk prijsje! Maar dan zijn ze natuurlijk niet in een mooie kleur of met spikes bijvoorbeeld, maar gewoon zwart met een houten hak. 
Hieronder heb ik een paar Lita's in een collage verwerkt. Mijn favorieten. 
Wat vinden jullie van deze Lita's? Vinden jullie ze ook zo gaaf? En wat is jullie favoriete paar? 


x anouk. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten