vrijdag 29 maart 2013

SHOPLOG | SHOP UNTIL YOU DROP





Weken geleden maakten mijn vriendin en ik de afspraak om te shoppen en om naar de film The Host te gaan in Almere. Vandaag was die dag dus ein-de-lijk! 

Om tien uur waren we al in de stad, want als je rustig wilde shoppen in de Primark moest je er ook echt vroeg bij zijn! Eenmaal daar was het toch al behoorlijk druk voor dat tijdstip. Maar goed, we gingen er alsnog in. De winkel hadden allemaal nieuwe zomercollectie's met vrolijke kleurtjes en printjes. We hadden allemaal leuke dingetjes bij elkaar geschraapt en gingen buiten de pashokjes onze outfits aantrekken, omdat de rij naar de kleedkamers van hier tot Tokyo waren! Daar hadden we dus geen zin in... De helft van de outfits viel weg, omdat het uiteindelijk niet zo leuk stond. Dat heb je wel vaker bij de Primark. Ik hield nog drie shirtjes over. Een turquoise bloesje met witte stippen, een spijkerblousje met wit print aan de bovenkant en waarbij je aan de onderkant een strikje kan maken en nog een simpel blauwe tanktop met een printje erop. Bij elkaar was ik helemaal niet veel geld kwijt, dus ik was natuurlijk helemaal blij! 











































Na veertig minuten vermoeiend te hebben geshopt in de Primark, gingen we bij Back&Werk wat eten. Daarna gingen we weer meteen verder shoppen! 
Bij de Only heb ik wat lichte spijkerbroeken gepast, omdat ik die echt nodig had, maar ze zaten jammer genoeg allemaal niet mooi. Ik heb wel een leuk mint kleurig bloesje gekocht.



Toen kwamen we aan bij de eerste H&M. Ik had een super leuk zwart peplum topje met witte stipjes gepast, maar jammer genoeg zat hij heel strak bij de oksels. Een maat groter was ook weer niet mooi, want dan ging het peplum effect weer weg. Echt heel jammer, want ik was echt verliefd op dit topje! 
We liepen naar de andere kant van de stad toe, want het was bijna tijd voor de film Voordat hij begon, gingen we nog even snel de andere H&M binnen, waar de leukere afdelingen waren. Ik heb daar een grijs sportbroekje en een grijs met gekleurde dingetjes gekocht. 




Toen was het alweer tijd voor de film. We stapten de zaal binnen met een zak M&M's en een blueberry muffin. De film was echt heel gaaf, een echte aanrader! Het is heel moeilijk om uit te leggen waar het over gaat, dus als je benieuwd bent, zal ik de trailer kijken haha! Hij duurde twee uur, en daarna gingen we nog even de route naar het station doorlopen. We gingen nog wat winkels in, maar hebben niks gekocht. 

Om vier uur namen we de trein weer terug naar huis. Ik had lang naar deze dag uitgekeken, en het was echt super gezellig! Ik ben blij met mijn nieuwe kleren en de film was ook super leuk! 
Nu ga ik naar het volleybal paastoernoei van onze club, in mijn shirtje van de H&M, hoop dat het geluk brengt! 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten