zondag 10 maart 2013

VOORJAAR MODE TRENDS

Als het nieuwe mode seizoen weer begint, kan ik altijd niet wachten totdat de bladen op de deurmat vallen! Het kijken naar de nieuwe trends en er collage's van maken, i just love it
Ik vind het leuk om trends te volgen, omdat je natuurlijk wel met de mode mee wilt lopen. Maar een nadeel is wel altijd dat je dan meteen iedereen ermee ziet lopen! Maar goed, trends blijven volgen blijft ondanks dat net zo leuk! 
Hieronder heb ik een paar collage's van trends gemaakt die ik erg leuk vind! 



Streepjescode  
Ik ben erg fan van deze trend, omdat ik van strepen hou! Je moet hier wel mee oppassen dat je er niet uit gaat zien als een gevangene, dus combineer het goed! Als je ook wat voller bent, zal ik niet voor horizontale strepen kiezen, dat laatje figuur niet tot zijn rechten komen. Als je wat kleiner bent, is een gestreepte broek een perfecte oplossing, je lijkt hierdoor namelijk veel langer! Maak het met deze outfit niet al te druk met sieraden  want de strepen zijn al een eyecatcher genoeg!


streepjescode







Aztec print

Deze trend is al een tijdje in en ik krijg er maar geen genoeg van! De prints van dit thema vind ik erg vrolijk. Het is niet alleen vrouwelijk, maar het is ook erg stoer. Zo'n leuke broek kun je simpel combineren met een rustig topje en jasje erboven, en zo'n shirt met een rustige broek, hippe schoenen en kleurrijke accessoires. Deze trend is dus voor iemand met pit en die er graag kleurrijk en interessant uit wilt zien! 


aztec print








Sweet pastel
Dit is een schattige trend. De kleuren zijn erg zacht, zoals
mintgroen, lichtblauw, babyroze en beige. Deze trend straalt rust uit en je kan het makkelijk combineren. Als je wat bleek bent moet je wel oppassen met de pastelkleuren die je kiest, want het zal je al snel nog bleker maken. Je kunt deze trend ook goed combineren met een zwart leren jasje, om er een edgy twist aan te geven.  


sweet pastel








Rock your peplum
Zelf ben ik erg fan van deze trend. Het is wat speels en het maakt je outfit al snel compleet. De vormen zijn erg vrouwelijk en natuurlijk. Het geeft je lichaam wat meer pit. Alhoewel moet je wel oppassen met de vorm van je peplum, want je wilt natuurlijk niet dikker lijken! 
Combineer zo'n schattige peplum top bijvoorbeeld met een leren broek en killer high heels om het extra stoer te maken! Voor als je naar een feestje gaat, kan je ook een peplum rok of jurk dragen. Erg simpel, maar toch genoeg. 


rock your peplum








Wat vinden jullie van deze trends? Gaan jullie ze denk je volgen? 
En wil jij ook zulke toffe collage's kunnen maken? Ga dan naar www.polyvore.com en creëer je eigen collage's! 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten