maandag 8 september 2014

STREET STYLE OF NYFW FALL 2014 | DEEL 1




Naar de Fashion Weeks kijk ik elke keer weer naar uit, in het voorjaar en het najaar. Het voorjaar is al geweest dit jaar, dus nu is het najaar aan de beurt! In Nederland moeten de shows nog beginnen, maar in New York zijn de collecties allang laten zien. Weer collecties vol met herfst en winterkleren, dus met lekker dikke kleren en veel laagjes. Ik hou daar wel van! Maar in dit bericht wil ik niet de collecties met jullie delen, maar iets wat ik persoonlijk nóg leuker vind: de street style! Ik vind het altijd super interessant en vermakelijk om naar mensen op straat te kijken. Zoveel verschillende stijlen kom je dan tegen. En wat is nou de beste plek en tijd in het jaar om allerlei creaties te kunnen zien? Ja hoor: Fashion Week (en dan vooral in New York). Ik heb de foto's gevonden op de site van Vogue en ik voel mij weer helemaal geïnspireerd voor dit najaar :) 




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten