zaterdag 6 september 2014

REVIEW | MAYBELLINE COLOR SHOW ACID WASH EFFECT NAGELLAK


Deze nagellak van Maybelline is een limited edition en heeft een soort van 'stukjes' gemixt met een leuk kleurtje. De kleurtjes zijn allemaal in blauwtinten en nog een topcoat versie. Ik zag ze al een tijdje geleden voorbijkomen op Instagram, maar helaas was hij toen nog niet verkrijgbaar in de winkels. Nu  zijn ze dus wel te koop, maar wees er snel bij want het is op=op!  Na een tijdje te hebben moeten wachten, kwam ik ze vorige week eindelijk tegen in de winkels (waarschijnlijk lag hij al veel eerder in de winkels hoor). Ik zat heel erg te twijfelen welk kleurtje ik zou kopen, omdat ik ze eigenlijk allemaal mooi vond. Maar stel dat het toch niks was, dan zat ik met vier potjes. Ik nam dus toen toch maar één lakje mee, namelijk de 245 Lilac Rebel. Het is een mooi lichtblauw tot wit kleurtje en spreekt mij erg aan. Lekker zomers, maar toch ook weer winters. Ik heb twee laagjes gebruikt, want één laagje was net niet dekkend genoeg. Het is een beetje puzzelen met de 'stukjes', maar persoonlijk vind ik het een heel fijn lakje. De lakjes zijn te koop bij de drogisterij en kosten €3,99. Best een betaalbare prijs dus voor deze leuke limited edition! Ik denk dat ik wel andere lakjes er nog bij ga kopen :) 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten