zaterdag 9 augustus 2014

HOE MIJN IDEALE STUDENTENKAMER ERUIT ZOU ZIEN



H&M kussen van canvas lichtturquoise €4,99 | gebreide plaid grijs €49,99 | dekbedset eenpersoons lichtturquoise €19,99 | metalen kandelaar zilver klein €5,99 | metalen kandelaar zilver groot €7,99 | jacquardgeweven kussenhoes €9,99 | kussenhoes op canvas lichtgrijs €3,99 
IKEA ladekast drie lades wit €49,95 | spiegel witte omlijsting €29,95 | eenpersoonsbed wit met ladekasten €179 | stolmen 1 element kast €204 | hanglamp wit €19,99 | tafellamp wit €14,95 | tafel berkenpatroon €39,95 | tafelpoten wit €5,- p.s. | 7-delige bureauset wit €8,99

"Blijf maar lekker verder dromen Anouk, want zo'n mooie kamer krijg je toch niet!". Dit is wat mijn moeder steeds zegt als ik doorsla in de styling van mijn toekomstige studentenkamer. Ik weet zelf natuurlijk ook wel dat ik niet meteen een super mooie gestylede kamer kan krijgen, maar wat is er mis met dromen? Het lijkt me gewoon zo gaaf om een kamer te hebben die ik naar mijn eigen smaak kan inrichten. Dit heb ik een paar jaar geleden ook gedaan toen we gingen verhuizen, maar mijn smaak verandert gewoon veel te snel. Daarom wil ik mijn nieuwe kamer het liefst zo neutraal mogelijk houden. Eigenlijk met alleen maar witte meubels en dat wil ik het met accessoires opvrolijken. Qua kleurgebruik wil ik ook niet over de top gaan, maar fijne blauwtinten zoals turquoise gebruiken. Ik wil dat ik na mijn hectische schooldagen (ja, want ik moet vijf dagen per week van 9 tot 5 uur naar school!) rust kunnen vinden in mijn kamer en dat gaat met deze meubels wel lukken! Ik weet natuurlijk nog niet hoe groot mijn kamer zal zijn, dus het is ook heel moeilijk om al meubels uit te zoeken. Eigenlijk is dat nog onmogelijk. Ik moet dus ook verwachten dat ik mijn twijfelaarsbed gedag moet zeggen, maar daar kan ik wel vrede mee sluiten ;) Een groot bureau die ook vies mag worden is wel noodzakelijk, in verband voor mijn opleiding. Daarom zou ik ook heel graag zo'n mooie werktafel willen hebben in mijn kamer. Voor de rest dus heel veel wit en ook veel opbergruimte, omdat ik het niet mooi vind staan als je al mijn troep ziet. Jullie zullen nu vast wel denken; wat wilt die meid veel! En ja dat is ook zo, maar dromen kan altijd... 


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten