woensdag 23 juli 2014

OUTFIT | INTERLUDE


Het was weer eens prachtig weer in Nederland (ja wie had dat ooit gedacht!) en dus was het weer tijd voor een zomerse outfit. Ik kocht deze jumpsuit een tijdje geleden bij de H&M. Jullie hebben hem waarschijnlijk al voorbij zien komen in een shoplog. Ik dacht eerst dat het een jurkje was, maar toen ik hem wilde passen bleek het een jumpsuit te zijn! Ik twijfelde niet en kocht hem gelijk. Wat ik ook zo leuk aan deze vind is dat hij een open rug heeft, wat op zich ook een nadeel is omdat hij hierdoor wel moeilijk te dragen is. Ik heb mijn jumpsuit gecombineerd met een eyecatcher van een ketting die ik heb weten te scoren in de sale bij de H&M. Ik wilde deze al echt super lang, maar hij was €30 (!) en dat vond ik voor een ketting veel te veel. Toen hij dus tussen de sale stond sprong ik een gat in de lucht en vanzelfsprekend heb ik hem gekocht. Je zou denken dat de ketting heel zwaar is, maar integendeel; je voelt hem haast niet zitten! Ideaal dus. Om de outfit te schieten, zijn mijn zus (de fotograaf) en ik naar een stadsbosje gegaan. Ik hou wel van de natuur en heb daarom ook wat natuurfoto's erbij gemaakt. Ik vind de foto's aardig gelukt. Wat vinden jullie van de foto's en mijn outfit? 


JUMPSUIT KETTING H&M | ZONNEBRIL MANGO | SCHOENEN THE STING 







Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten