dinsdag 15 juli 2014

AMSTERDAM FASHION WEEK | ZONDAG 13 JULI


De één na laatste dag alweer van Amsterdam Fashion Week. Deze dag zaten er opnieuw een paar mooie collecties tussen. Dorhout Mees heeft mij al aan haar kant door haar collectie van januari, echte prachtstukken had ze toen ontworpen. Ik moet zeggen dat ook deze collectie weer prachtig is. Alweer fijne glanzende stofjes en mooie printjes. Ze werd dit keer geïnspireerd door water en dat kun je ook wel terug zien in zowel de ontwerpen als het haar. Naast de kleding, zijn de hakken mij ook opgevallen. Wauw, wat zijn die gaaf zeg! Van voren lijken ze gewoon normaal, maar aan de achterkant is de hak vierkant. Echt heel gaaf dit. Dan de ontwerpster Verena Michels, ik had nog nooit van haar gehoord, maar ze heeft wel een mooie collectie neergezet. Ze heeft leer met wol gecombineerd en dit is goed uitgepakt. Zyanya Keizer heeft een collectie neergezet die ik sterk op een collectie van Iris van Herpen vind lijken. Vooral die rode jurk die ik hieronder laat zien. Ik vind het daarom een heel mooie collectie, omdat ik Iris altijd zo goed vind. Toch vind ik het wel een beetje raar dat het er zoveel op lijkt... Of ligt dat aan mij? Als laatste was Tony Cohen aan de beurt. Hij heeft altijd van die super mooie en vrouwelijke collecties en dit keer flikt hij het weer. Mooie zachte kleuren en verfijnde stofjes. Heel mooie collectie vind ik dit ook. 


VERENA MICHELS

ZYANYA KEIZER

DORHOUT MEES

MONTE SCROPPINO ORIGINALE PRESENTS TONY COHEN 




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten