woensdag 16 juli 2014

AMSTERDAM FASHION WEEK | MAANDAG 14 JULI


Alweer de laatste dag van Amsterdam Fashion Week wat ik vandaag aan jullie laat zien. Vind het nog steeds erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, vooral nu ik al deze geweldige collecties heb gezien. Maarja, misschien volgende keer beter? Ik hoop het in ieder geval wel! Ook maandag had heel verschillende collecties; van haute couture tot echte kunst en van minimalistisch tot veel print. Laten we beginnen bij Mly, een designer waar ik nog nooit van had gehoord. De collectie vond ik wel super tof en ze bevatten heel mooie prints allemaal. Ook die vier "rokken" op het einde vind ik super gaaf, net als die aparte hakken. Vorig jaar was de collectie van David Laport één van mijn favorieten en ook dit keer vind ik zijn collectie erg gaaf! Heel fijne materialen en kleuren heeft hij gebruikt en dat laatste kledingstuk heeft gewoon het wauw-factor. De collectie van Marga Weimans was ook heel erg tof. Ze heeft niet echt draagbare kleding gemaakt, vooral de eerste paar. Dit vind ik juist leuk, want dit is weer is een keer wat anders. Toch bevatten er ook draagbare kledingstukken in haar collectie en die vind ik ook weer gaaf, al zijn die totaal anders dan die kunstwerken. We sluiten AFW af met de haute couture collectie van Paul Schulten. Hij heeft echt prachtige jurken ontworpen, maar het leuke is ook dat hij een paar broeken heeft ontworpen! Ik zou zelf deze kledingstukken nooit dragen, want het is echt veel te chic voor mij. Misschien is dat ook wel een goed teken haha ;) 


MLY

DAVID LAPORT

GRAZIA PRESENTS MARGA WEIMANS







L'ORÉAL OFFICIAL PRESENTS PAUL SCHULTEN










Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten