zondag 8 juni 2014

THE RIGHT LOOK FOR... | A FESTIVAL VIBE

the right track



Pinkpop is al morgen (namelijk maandag, hoewel het voor de meeste al zaterdag is begonnen) dus daarom leek het mij wel leuk om een artikel te schrijven dat te maken heeft met het festival thema. Dit is weer een nieuwe column wat ik hierbij bedacht, dus dit soort artikelen (maar dan met andere thema's) zullen jullie nog vaker voorbij zien te komen. Dit nieuwe columns heet the right look for... waarbij ik dus een aantal outfits samenstel die bij een bepaald thema horen. Het eerste artikel van dit nieuwe column gaat dus over de festival outfits. Als ik aan festival outfits denk, denk ik aan een stoere outfit met bijvoorbeeld een high waisted short en enkellaarsjes. Ik heb drie outfits samengesteld (omdat Pinkpop ook drie dagen is) die totaal verschillend zijn, maar toch per stuk stoer. De collage's zijn samengesteld op Polyvore.

OUTFIT #1 
Palmbomen op kledingstukken zijn tegenwoordig echt helemaal in. Je ziet ze terugkomen op schoenen, shirts en ook op shorts. Ik zag deze schattige short en vond die perfect voor het festival thema. Hij is high waisted, dus heel leuk te combineren met een crop top, zoals deze blauwe. Festivalterreinen zijn meestal niet zo netjes, dus daarom dat ik voor simpele zwarte All Stars heb gekozen. Deze zijn namelijk juist leuker als ze gedragen zijn. Ook een zonnebril om niet te vergeten, want het is meestal ook prachtig weer! Voor geld en weet ik veel wat allemaal een stoere rugzak en een fotocamera om allemaal leuke foto's te maken. Voor de finishing touch heb ik nog een mooie kleur lippenstift erbij gedaan. 

festival vibe #1

OUTFIT #2
Deze outfit is iets liever dan de vorige, dat komt vooral door het kanten rokje. Dit rokje vind ik echt ge-wel-dig. Ik hou van kant en ik hou van donkerblauw; wat wil je dan nog meer! Ik heb gekozen om deze rok te combineren met een wijdvallende crop top die ik een beetje in de rok zal stoppen voor een stoerder effect. Voor de rest zal ik kiezen voor bruintinten, omdat dit heel mooi staat bij donkerblauw. De laarsjes zorgen voor een stoer effect en de tas is gewoon handig. Nog een simpele bijpassende zonnebril en een gave ketting voor de finishing touch et voilĂ ! 

festival vibe #2

OUTFIT #3
De derde outfit is ook weer totaal anders dan de vorige twee. Deze is het stoerste van allemaal en eigenlijk ook wel mijn favoriet. Ik heb voor deze derde outfit gekozen voor een stoere tuinbroek (een korte versie natuurlijk vanwege het mooie weer). Ik zal een bandje laten hangen, want dit vind ik veel stoerder staan. Daaronder een strakke crop top met strepen en als schoenen stoere zwarte slip ons. Een zwarte rugzak en een zwarte zonnebril maken de outfit compleet. Om toch nog een beetje kleur te krijgen in de vrijwel basic outfit, heb ik gekozen voor een mooie donkerrode lippenstift, wat gewoon heel stoer staat bij deze outfit. 

festival vibe #3


En wat vinden jullie van dit nieuwe column? En wat zouden jullie naar een festival dragen?



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten