woensdag 18 juni 2014

SHOPLOG | AANKOPEN BIJ DE PRIMARK EN DE H&M


Maandag ben ik eindelijk weer eens wezen shoppen (en dan bedoel ik niet in het saaie winkelcentrum van Lelystad). Samen met mijn zus ging ik gezellig naar Almere toe. Als eerste gingen we natuurlijk de Primark in waar ik tussen al die troep toch nog twee leuke dingen heb weten te scoren. Ook heb ik bij de H&M twee leuke dingen gekocht. Vier dingen in totaal dus, best weinig voor mijn doen he! 

Ik stond bij de sieradenafdeling bij de Primark en zag toevallig deze te gekke ketting hangen. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hou ik van statement kettingen en ik was daarom ook zo blij dat ik deze vond. Hij is best wel groot en een beetje zwaar, maar hij is zo gaaf! Hij is ook nog eens limited edition, dus dat maakte hem wel iets duurder. Hij was alsnog maar €10, wat een normale prijs is voor een ketting. Ik ben hier dus heel blij mee! 



Op de foto lijkt hij zwart, maar in het echt is hij navy blue. Ik vind tuinbroeken super leuk, maar vond de exemplaren in de winkels nooit helemaal leuk. Er was altijd wel iets wat ik er niet mooi aan vond. Of hij had gouden knoopjes of lelijke scheuren. Maandag in de Primark zag ik deze hangen en het riep gewoon mijn naam. Blauw is mijn kleur en hij had ook zilveren knoopjes! Ik nam hem gelijk mee en kan niet wachten om deze in de zomer te gaan dragen. Deze tuinbroek kostte slechts €13 


Daarnaast maakte de H&M mij ook heel blij vandaag. Als eerste zag ik deze mooie ring liggen. Ik ben eigenlijk nooit zo van de diamantjes enzo, maar deze vond ik toch wel heel mooi. Hij is lekker groot en het is een soort spiegeldiamant. Heel leuk vond ik dit! Hij kostte €4,95 


Mijn zus zag deze short tussen de sale hangen en vond dit echt wat voor mij. En dat klopte, want ik wilde deze al heel lang. Ik vond hem alleen steeds te duur (hij was namelijk €39,95). Nu was hij maar €15 dus ik was echt super blij! Hij heeft heel mooie details aan de zijkant en hij heeft ook een hoge taille. Perfect voor mij dus. 


En wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes? 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten