donderdag 12 juni 2014

IK BEN GESLAAGD!!!




Zoals jullie vast wel eerder hebben gelezen heb ik een paar weken geleden examen gehad van havo. Het was heel spannend en vandaag kreeg ik de uitslag! Zoals mijn titel al zegt: IK BEN GESLAAGD! Rond twee uur 's middags kreeg ik en telefoontje van mijn mentrix waarin ze mij feliciteerde. Ik was zo blij en moest bijna huilen van blijdschap. Meteen iedereen bellen en appen en een paar foto's maken. Mijn moeder had namelijk zo'n examenhoedje gekocht die ze altijd dragen in Amerika en nog van die geslaagd 'balonnen'. De tas hangt buiten en de vakantie kan nu echt beginnen! Jeetje ik ben toch zo blij en vooral ook heel erg opgelucht. Deze hele dag was killing en de zenuwen gierden door mijn lijf. Mijn moeder had speciaal vrij genomen voor vandaag en die was ook behoorlijk zenuwachtig voor mij. Ik probeerde een beetje te internetten en te lezen, maar dat ging allemaal niet zo makkelijk met al die zenuwen. Maar goed, het is gelukkig uiteindelijk goedgekomen. In de middag moest ik ook nog even naar school om mijn cijferlijst op te halen en kon ik ook nog andere klasgenoten zien die waren geslaagd. Heel gezellig en ik ben zo blij met mijn cijferlijst! Had nooit verwacht dat het zo goed zou zijn...
Vanavond ga ik nog lekker uiteten met mijn ouders en zus. Sushi time! Heb er onwijs veel zin in! Nu alleen nog maar de diploma-uitreiking en dan op naar mijn vervolgopleiding. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden en kijk er ook erg naar uit.


Ik heb geweldige jaren gehad op de middelbare school (drie in totaal door verhuizing en doorstroming naar havo). Ik heb dus veel leuke vrienden gemaakt en ga ze zeker ook missen! Vooral het laatste jaar heb ik het echt onwijs naar mijn zin gehad. Er waren veel stress momenten, maar dat was het allemaal waard! Ik wil iedereen bedanken voor de steun de afgelopen weken en voor de lieve felicitaties!



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten