vrijdag 13 juni 2014

ARTEZ FASHION GRADUATION SHOW 2014 | DEEL 1


Vorige week waren de finals op ArtEZ, de school waar ik volgend jaar naartoe mag gaan! Ik heb er onwijs veel zin in, maar word wel een beetje nerveus als ik al deze mooie werken zie. In dit bericht laat ik de werken zien van de studenten van de opleiding Fashion Design en wauw wat zijn de meeste werken gaaf! Ik ga natuurlijk niet deze opleiding doen, maar de opleiding Product Design. De reden waarom ik over deze opleiding toch een bericht schrijf, is omdat ik heel erg van mode hou en deze opleiding ook super tof vind. Als ik handig was geweest met naald en draad had ik zeker ook deze opleiding willen doen. In dit bericht zie je de eerste helft van de ontwerpen van de studenten. Er waren namelijk te veel studenten voor in één bericht, anders werd het namelijk veel te lang. Morgen komt het volgende bericht online te staan. Als ik foto's van de werken van Product Design kan vinden, maak ik ook hier een bericht van. Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)
En wat vinden jullie van de ontwerpen? En welke 'designer' is jullie favoriet? 



KARIN VLUG 


VEVA VAN DER WOLF


NATHALIE MOENS


ADINDA BONGERS


SUSANNE VENBRUX


CATHELIJN WAGENER


CHRIS WIENK 


LISA KONNO 


BERI CEMAL 


PUI-YIE AU 


IRIS MERKS


HIU FUNG LAU 






Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten