maandag 24 maart 2014

TRENDING | DE TARTAN PRINT





Bah, het is weer tijd voor een week lang akelige toetsen. Deze week is namelijk mijn laatste toetsweek en dan komt het examen er alweer aan! Nog even hard knallen dus en dan hopelijk met een diploma op zak een te gekke vakantie houden. Om de moed erin te houden heb ik vandaag één van mijn favoriete musthaves van dit moment bij elkaar geschraapt. Ik heb het over de tartan print - ook wel beter bekend als de schotse ruit - die de laatste tijd erg populair is. Ik vind deze print echt heel stoer en ze zijn ook erg makkelijk te combineren. Ik heb de mooiste combinaties van de print opgezocht en bij elkaar gezet in deze blogpost. Hoop dat jullie het leuk vinden. Enjoy! 




sabfashionlab-fashion-blog-mode-tartan-bomber-jacket-zara



X ANOUK.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten