zondag 9 maart 2014

HOME INSPIRATIE BIJ DE H&M





Nu ik ben toegelaten voor een opleiding in Arnhem (en dat ver van mijn huis is), ga ik hoogstwaarschijnlijk op kamers. Ik ben daarom alvast een beetje aan het kijken voor interieurspulletjes voor in mijn studentwoninkje. Terwijl ik op de H&M site aan het kijken was voor kleding, keek ik dit keer ook eens even bij de Home afdeling. Ik kwam tot conclusie dat ze heel leuke (en ook vooral goedkope) spulletjes hebben! 

WOONKAMER
Bij de H&M home spring collectie zie je heel veel zachte en lieve kleuren terugkomen, zoals licht-blauw, wit, grijs en licht-roze. Al deze kleuren passen heel mooi bij elkaar en het zorgt voor een gezellig sfeertje. Ik ben echt verliefd op deze artikelen en ook zeker de koperen vaas is een favoriet van mij! Koper ziet er heel stijlvol uit en heeft eens stoer randje. Perfect voor in combinatie met deze zachte kleuren. 


KEUKEN
Ook de keuken is belangrijk voor het eindresultaat van je interieur. De keuken staat voor gezellig bij elkaar komen met lekker eten met vrienden en familie. Daar hoort natuurlijk ook een leuke styling bij ;) Zorg ervoor dat het servies en de decoratie mooi bij elkaar passen en het is ook het best als het bij je woonkamer past (omdat dit waarschijnlijk naast elkaar ligt). 


SLAAPKAMER
De slaapkamer is de plek om terug te komen na een lange en vermoeiende schooldag of als je even lekker onder een dekentje wilt kruipen. Het is daarom fijn om ook weer hier zachte en lichte kleuren te gebruiken, wat erg rustgevend is. Zorg voor voldoende leuke opbergmanden en gezellige kaarsjes voor extra sfeer. 


BADKAMER
De styling van de badkamer vind ik persoonlijk het minst belangrijk, omdat je hier toch het minst tijd in besteed. Toch is het wel fijn om goede mandjes te hebben voor al je make-up spullen en een mand voor je vuile was. 





Al deze home artikelen zijn te vinden op de H&M site.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten