dinsdag 25 februari 2014

OUTFIT | GEBREID VEST VAN DE HEMA





School was de laatste tijd erg vermoeiend en ik heb daarom niet veel leuke dingen kunnen doen zoals shoppen, hihi. Donderdag had ik al vakantie, omdat vrijdag een vergaderdag was voor de leraren bij ons op school. Even een middag niks doen aan school, dus ging ik het centrum in. Heer-lijk! In deze blogpost zien jullie wat ik deze middag heb weten te scoren!

Het centrum stelt niet veel voor hier in Lelystad, de enige winkels waar ik altijd in ga zijn de H&M, Vero Moda, Only, The Sting en de HEMA. Bij de eerste paar winkels kon ik niets leuks vinden, maar bij toeval bij de HEMA wel! Normaal kijk ik nooit bij de kledingafdeling, alleen bij de leuke interieurspulletjes en bureau artikelen. Ik ben blij dat ik dat dit keer wel deed, want ik vond een heel leuk vest waar ik al heel lang naar op zoek was! Ik zoek al heel lang een dik, lang en wollen vest, maar nergens vond ik een leuke. Ik was dus snel bij de kassa te vinden en liep even later met dit leuke vest naar buiten :)
De volgende dag maakte ik gelijk een outfit foto en dit is het resultaat! 

VEST HEMA | BLOUSE H&M | BROEK H&M | KETTING H&M | RIEM H&M 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten