zondag 2 februari 2014

FOTODAGBOEK | JANUARI





Vandaag staat er weer een nieuwe instadiary voor jullie klaar en dit keer van de maand januari. De eerste maand is alweer voorbij en jeetje wat ging dat snel zeg! Ik heb het heel druk gehad - zoals jullie al eerder hebben gelezen - met school en allemaal andere dingen daarom heen. Het blijft natuurlijk het hele jaar druk, omdat ik in mijn examenjaar zit en dat toch best wel zwaar is. Ik probeer zoveel mogelijk te bloggen, maar dat lukt niet altijd even goed. Daarom zullen jullie waarschijnlijk wat minder blogposts van mij krijgen. 
Maar goed, dan nu naar de foto's die ik op instagram heb geplaatst deze maand en waarom.

Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen met een frisse nieuwjaarsduik. Op deze foto sta ik samen met mijn zus na de duik met de prachtige Unox muts op. Wat echt een super ervaring, maar echt vreselijk koud! 


Op deze foto draag ik mijn nieuwe oversized vest die al heel lang op mijn verlanglijst stond! Hij is echt heel erg gaaf en lekker groot. Ik krijg het hier zeker niet koud van!


Midden in de nacht ging ik samen met mijn vriendin (links) en zus (rechts) een fotohokje in om leuke foto's te maken. Deze hebben we uiteindelijk gekozen. Het was echt grappig om te doen, ook al was er heel weinig beweegruimte haha.


Het was een prachtige dag in het weekend en ik had net een nieuwe trui gekocht (een ander kleurtje dan normaal hihi). Ik hield samen met mijn zus een fotoshoot en dit was één van de eindresultaten.


Een week geleden was ik naar de kapper geweest en heb ik mijn haar weer lekker kort geknipt. Oké het is niet super kort, maar wel vergeleken met hoe het eerst was!


X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten