zondag 11 augustus 2013

SHOPLOG | MIJN AANWINSTEN UIT DENEMARKEN






Jaja, ook op vakantie heb ik natuurlijk zo mijn dingetjes gekocht! Ook al waren de meeste dingen in Denemarken iets duurder, kon ik het niet laten om een paar dingen te kopen!

Bij de Vero Moda zag ik dit super gave shirt hangen! Ik zocht al heel lang een leuke shirt met tekst erop, dus toen ik deze zag, moest ik hem gelijk kopen! Het leukste was nog wel de prijs, hij was namelijk goedkoper dan in Nederland! 


Ook naar een lekkere trui zocht ik heel lang. Of het was veel te duur of ze hadden mijn maat er niet meer tussenhangen. Super vervelend! Dus toen ik deze zag hangen, kon ik de verleiding niet weerstaan en liep ik even later de winkel uit met een tasje. Hij is simpel, maar ik ben er echt super blij mee! 


Bij de Tiger zag ik dit schattige handspiegeltje liggen voor maar 10 Kronen - dat is ongeveer € 1,34 . Ik had zoiets ook al lang nodig en omdat de prijs meezat, heb ik hem gekocht. Cute toch?! 


Het spiegeltje was niet het enigste wat ik bij de Tiger gehaald heb - o wat hou ik toch van die winkel!  Toen ik in een van de vele Tiger bezoeken deze snorren stempelkussens zag liggen, móest en zal ik hem meenemen! Dat heb ik dus ook gedaan haha ;) 


Ook heb ik een IPhone bumper gekocht - voor maar 20 Kronen! 


En mijn laatste aankoop bij de Tiger is een Totetas. Ik kon hem gewoon niet laten liggen en hij was toch maar 10 Kronen hihi. 


In een museumwinkeltje zag ik dit schattige etuitje liggen. Hij is doorzichtig met de tekst 'your my N•01' erop. Super gaaf vind ik hem! Hij was ook maar 10 Kronen, dus nam ik hem gelijk mee! 


Dit waren mijn aankopen, wat vinden jullie ervan?! 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten