vrijdag 19 juli 2013

OUTFIT | LOOK AT THAT BLAZER





Laatst ging ik even snel naar het centrum toe en toen ik de H&M in keek, zag ik op de paspop een super mooie blazer hangen! Ik pakte de juiste maat ertussen uit en ging gelijk opzoek naar de paskamers. Eenmaal aan was ik er nog steeds verliefd op, maar ik twijfelde heel erg omdat ik eigenlijk geen geld uit wilde geven voordat ik op vakantie ging. Maar ik was zo verliefd geworden op deze blazer dat ik even later toch met een tasje de winkel verliet. 

Ik draag mijn nieuwe blazer gecombineerd met een simpel wit topje en een lichte spijkerbroek. Ik heb de pijpen opgerold voor een stoer effect. Onder deze outfit draag ik All Stars en qua sieraden heb ik het niet heel druk gemaakt. Ik draag alleen mijn standaard armbandjes en een setje met zilveren ringen. 









___________________________________________________

Blazer H&M
Shirt H&M
Broek Vero Moda 
Schoenen All Stars
Armbanden Koninginnedag, Lucardi, The Color Run 
Ringen H&M 
____________________________________________________

Dit was dan weer de OOTD voor vandaag. Wat vonden jullie van mijn blazer? 

x anouk. 

1 opmerking:

  1. super leuke blazer, en leuke laid back combi
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen