maandag 15 juli 2013

DIY | FOTOLIJSTJE MET WASHI TAPE




Vandaag staat er weer een makkelijke DIY voor jullie klaar! Vandaag was ik in een creatieve bui, dus ging ik wat accessoires in mijn kamer versieren. Ik heb een aantal saaie dingen leuk gemaakt, maar in deze blogpost laat ik jullie zien wat je met een saai fotolijstje kunt doen! 

Wat je nodig hebt: 
- een neutrale fotolijst
- natuurlijk washi tape
- een schaar


Stap 1
Zorg dat je een saai fotolijstje hebt gekocht en verschillende soorten washi tape. Een fotolijst kun je het best en goedkoopst kopen bij de Action of Xenos en bij de HEMA heb je heel veel soorten washi tape. 


Stap 2 
Deze stap spreekt eigenlijk voor zichzelf. Leg de fotolijst neer en plak nu de stroken washi tape erop. Laat je creativiteit los! De kleuren hoeven niet perse op elkaar af te stemmen, het staat juist leuk om verschillende kleuren en patronen naast elkaar te hebben! 

Stap 3 
Werk nu nog even de randjes af voor een extra mooi resultaat. 


Stap 4 
Nu je fotolijst gepimpt is moet er natuurlijk nog wel een leuke foto in! Daarna kun je hem op je bureau zetten bij je andere fotolijstjes! 



Dit was dan alweer de DIY. Easy toch?! Ik hoop dat jullie de fotolijst er leuk uit vinden zien en dit zelf ook gaan doen thuis :) 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten