zaterdag 23 maart 2013

DIY | VERSIER JE MAP MET TAPE




Mijn moeder kwam gister thuis met moustache tape van de winkel Flying Tiger! Ik was helemaal blij, maar wist eigenlijk niet wat ik ermee wilde doen. Toen ik vandaag aan het leren was voor mijn toetsweek, had ik plotseling een idee. Voor economie heb ik zo'n saaie zwarte map, die wel wat opgevrolijkt kon worden. Dus besloot ik om deze te gaan tapen! 
Het enige wat je nodig hebt is een (zwarte) map en tape. 



Gritsss...Gratsss...! 
Na een paar minuten was mijn map helemaal anders! Ik vind het eindresultaat echt helemaal geweldig en kan niet wachten om hem mee naar school te nemen! 



Wat vinden jullie ervan? Zijn jullie ook zo'n fan van de moustache? En gaan jullie ook je map zo leuk versieren met tape? 

x anouk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten