zaterdag 23 februari 2013

SHOPLOG | SHOPAHOLIC

Ik had drie doelen op mijn shoplijst staan wat ik zeker moest hebben voordat ik weer naar huis zou gaan. 
- een lichte spijkerbroek
- een grijze broek
- een shirt waarop ik een DIY activiteit mee ga doen
Dus zo zaten mijn mam, zus en ik in de auto naar Apeldoorn. Ik had er super veel zin in, want ik spaarde al twee maanden voor deze dag! Eenmaal aangekomen in Apeldoorn, hadden we het al snel gezien. Er was maar één lange straat en een passage waar leuke winkels waren. 
Uiteindelijk heb ik wel al iets van mijn lijstje af kunnen halen: de grijze spijkerbroek. Ik heb hem bij de H&M gekocht, voor maar €19,95. In de winkel heb ik ook nog een goede haarband gekocht -voor tijdens het volleyballen. 
Omdat we Apeldoorn niet zo leuk vonden, zijn we maar verder gereden naar Deventer. Deventer was al wel iets leuker als Apeldoorn, al ben ik niet overenthousiast erover. In Deventer heb ik mooie spijkerbroeken gepast, maar of ze waren te duur of ze zaten niet helemaal mooi. 
We hebben daar nog een lekker kopje thee gedronken en even uitgerust van al dat wandelen ;) 
Deventer hadden we ook snel uitgewandeld, dus gingen we maar naar huis toe. Vlakbij Harderwijk zei mijn mam opeens: "Zullen we anders even bij Harderwijk kijken voor een spijkerbroek?" 
Ik vond het best. Dus zo gingen we alweer naar de derde stad toe! Harderwijk was wel schattig en je had er op zich nog best leuke winkeltjes. Ik had een heel mooie spijkerbroek gepast van Levi's, maar hij was iets te groot en ze hadden geen maat kleiner. Ik had echt het gevoel dat ik mijn perfecte spijkerbroek niet zou vinden... 
Bij de Hema heb ik nog een heerlijke hotdog gegeten en daarna gingen we nu dus echt naar huis toe! 
Ook al had ik mijn spijkerbroek niet gevonden, ik moest hem alsnog vandaag vinden! Thuis ging ik meteen op de site van Vero Moda kijken, want daar heb je best wel mooie spijkerbroeken. Uiteindelijk heb ik een heel mooie broek gevonden. De verzendkosten zijn na €80 gratis, dus ik ging nog even verder shoppen op de site. Het is me wel gelukt! Ik heb deze mooie broek en leuke polkadot blouse uiteindelijk besteld! 



Ik heb mijn DIY-shirt niet gevonden, dus daar moet ik nog wel mee doorzoeken. Maar het was uiteindelijk toch nog een geslaagde shopdag! Ook al was het niet helemaal zoals ik het had voorgesteld...


 x anouk. 


2 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven Anouk
    xoxo Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke schrijfstijl, en super leuk blousje besteld !
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen